Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik denk dat deze het word

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik denk dat deze het word
    Posted: 18 Oktober 2016 om 10:34
scherm heb ik al.   en dan lijkt het me leuk daar iets in te haken.
niet deze uil. dat patroon heb ik wel ,maar vind ik niet mooi.
wie wil met mij mee denken. patroon.
.


oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 10:51
Kijk eens op marktplaats onder huis en inrichting en dan raamhor .
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 10:55
soms zie je er een in de kringloop
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 12:51
heeft het scherm dezelfde vorm als op de foto? En moet het een uil zijn?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 12:58
Ja het scherm heeft de zelfde vorm.en het hoeft niet beslist een uil te zijn. maar ook niet te druk.
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 13:13



je moet eens zien welke richting je uit wilt. Hier staan wel mooie tussen. Maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.

En ga je het helemaal haken of eerst een stof erin zetten en dan een applique erop naaien?


op pinterest, filethaken
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 13:16
kdenk dat het blauw van de hobbydoos op is, want ik krijg hem niet blauw.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 13:35
of google crochet filet
of crochet doilies with animals
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 14:48
Te haastig geweest . Dacht dat je ook een scherm zocht .

Moet het perse haken zijn ??
Ik heb vroeger eens zo iets gemaakt in filet doorstopwerk met gardisette ??? vitrage als ondergrond .
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 18:20
k heb er ook zo 1 en heb hem toen bekleed met kant.

http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 18:45
[QUOTE=Mutti] Te haastig geweest . Dacht dat je ook een scherm zocht .

Je was niet te haastig hoor. maar op MP vind ik ze te duur, omdat er ook nog eens verz kosten bij komen.
toen schoot me te binnen dat we hier op FB een weggeef hoek hebben waar je ook dingen mag vragen. dat heb ik gedaan en binnen 15 min had ik er een voor €5,00 en het is maar een paar minuten rijden om hem op te halen. Nia had het idee om een borduur patroon te haken dat kan volgens mij wel. en een stuk vitrage ook wel. maar ik dacht wie weet heeft iemand iets liggen.    
oant Sjen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 18:49
Originally posted by bep bep wrote:




je moet eens zien welke richting je uit wilt. Hier staan wel mooie tussen. Maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk.

pinterest, filethaken

die kat geweldig. ik heb gedacht het in te haken.
maar hoe ik dan met de maten uit kom weet ik echt niet


op pinterest, filethaken
oant Sjen
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 19:15
kijk een op de markt bij vitrage naar coupons zoveel heb je niet nodig want ik denk dat een haak patroon meteen zo druk wordt of in de kringloop winkel naar kanten vitrage


Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2016 om 20:53
Afbeeldingsresultaat voor ikea vitrage


Ik heb 2 horren en heb dit stofje van ikea er achter gedaan
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2016 om 10:32
als ge er denkbeeldige lijnen in trekt, is het een rechthoek die ge ter beschikking hebt. Dan denk ik dat het makkelijk is om een reeks losse op te zetten (misschien die methode van Magtelt, waar je er kunt afdoen zonder heel het haaksel uit te trekken) En dan is het tellen en het midden bepalen. En als je met de inhaaktekening onderaan in die 'rechthoek' blijft dan zou het normaal gezien geen probleem mogen zijn. De zijkanten vul je verder op met gatenwerk.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2016 om 15:36
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 14:21


maar dit kan volgens mij niet met stokjes.
als ik het zo bekijk is ieder x een vast. klopt dat ?
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 14:31
lap heel mijn getypt antwoord weg.

Het zijn idd allemaal vasten.

Ik had juist op pinterest nog een gezien en die was 110 rijen hoog en diende voor een deurgordijn. Er stond welliswaar niet bij vermeld hoe groot dat raam in die deur was en met welke haaknaald het gemaakt moest worden.

Misschien eerst een proeflapke van een aantal lossen met het 'open' patroon maken en dan ook de afmetingen van uw kader meten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 14:33
Ga je filet haken Bloem ??
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2016 om 14:35
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ga je filet haken Bloem ??


ja dat wil proberen een raam hor vol haken.
maar de bedoeling is stokjes te haken,en als ik dat bij deze zou doen,
heb ik geen raam over denk ik.

het garen heb ik bij Renske besteld.   Scheepjes - Bonbon 074 mercury
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns