ik heb een vraagje |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 18:26 |
|
ik zal alle pippi's es opzoeken, heb er een aantal gezien
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 18:27 |
|
Zou dat met die andere namen soms zijn zodat ze moeilijker terug te vinden (/te betrappen) zijn? Als je het onder een andere naam uitbrengt, kun je op de naam al niet meer zoeken, dan moet je echt de foto's tegenkomen als ontwerper. Gaat wel ver soms, hoor.
|
|
![]() |
|
ikkie1202
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 18:29 |
|
Namen hebben ook te maken met trademark.
Dat die pipi is terug geroepen hoeft niets te maken te hebben met een of andere haakontwerpster die problemen maakte. Het kan ook van de makers van dat personage zijn. Op bekende figuren zit namelijk (bijna) altijd een trademark. En die mag je dus niet namaken voor commercieel gebruik. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 18:35 |
|
heb drie verschillende rood harige gevonden, 2 gehaakt en 1 gebreid, allemaal met een andere naam
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 18:38 |
|
Nee ik weet niet hoe het met Jip en Janneke zit maar ik weet wel dat we een speeltuin in de buurt Zo wilde noemen en dus een bord met een getekende Jip en Janneke er bij wilde hangen.
Daar hebben we toestemming voor gevraagd bij Fiep Westendorp maar dat mocht niet gratis zij vroeg er zo ongeloofelijk veel geld voor dat de speeltuin dus maar naamloos is gebleven. Want het was een vrijwilligers speeltuin dus die kon dat geld gewoon niet opbrengen zelfs met st4eun van de gemeente niet zo achtelijk veel vroeg ze ervoor. Maar ja ze is inmiddels overleden en de familie is geloof ik niet zo moeilijk als zij zelf was. |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 September 2012 om 22:50 |
|
hier toch nog even
..... moest wat opzoeken, en ja hoor kom ik een rolmaatje uit een winkeltegen gedateerd uit 2008............. en bij T........ kom ik Betty de kip tegen .....geheel gehaakt met de naam van degene die het gehaakt heeft.....Niet Christel .........voor 17 Euro helemaal hetzelfde zelfs de kleuren.........och och
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |