Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik klets te veel

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik klets te veel
    Posted: 09 Augustus 2012 om 22:35
hebben jullie dat nou ook, ik ben zoveel op het forum aan het kletsen en lezen dat ik nog geen steek gehaakt heb, ik ben een konijn aan het haken, nou dat is echt nog niet af hoor met al dat geklets en gebrabbel, ik kom geen steek verder, dat is een nadeel van dit forum LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:38
jep, ik herken het! Ben dan nu ff niet zoveel aan het kletsen, maar zeker ook via MSN blijf ik een hele avond plakken terwijl er echt wel projectjes zijn die af moeten...
Te gezellig!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:40
Ik haak 's avonds meestal achter de computer. En dan zeg ik gewoon tegen mezelf: 1 toer haken, en dan weer even forum/facebook/internet nakijken. En dan weer een toer haken, en weer nakijken ;)

Zo ben je EN aan het haken, EN sociaal (oke, ONLINE sociaal) bezig.

(die toer gaat dan wel over grote toeren, als ik met iets kleins bezig ben dan schat ik gewoon ongeveer een 5 minuutjes aan toeren)
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:40
Welnee joh, je bent gewoon gezellig bezig hihi!
Leuk toch!
Ik had vandaag mijn zebra Zoe eindelijk af willen maken,maar kreeg ineens het idee om mijn vriezer te ontdooien (mocht de reserve vriezer van de buren even lenen om mijn spullen in te doen, die gebruiken ze momenteel niet). Dus iedere keer van drie hoog naar mijn kelder, heb goed aan mijn conditie gewerkt dus, alleen is mijn zebra nog niet af!
Nou ja, komt morgen wel. Hoop ik, want boven staat nog een koel-vriescombinatie LOLLOLLOL.
Maar die doe ik maar een andere keer denk ik, heb nu alweer last van mijn rug dus lijkt me niet zo'n goed plan.
Dan ook maar hier wat krabbelen morgen (als de boodschappen gedaan zijn en mijn hutje weer schoon is) Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:44
poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh gelukkig, IK BEN NIET ALLEEN, maar wel zielig voor mijn konijn, die heeft zo'n honger maar heeft nog geen mond om te eten
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:58
welteruste ik ga lekker slapen, ik ben doodmoe van al dat gebep Hug
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:00
Seeke, In het vervolg je diepvriezer ontdooien als het buiten vriest. Alles in kratten buiten zetten, bakken met heet water in de vriezer zetten en het is zo gepiept.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:01
Ik ken dat gevoel, rap nog effe kijken en voor ik het weet heb ik hier een uur versleten en ja ondertussen raakt er niets af Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:20
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Seeke, In het vervolg je diepvriezer ontdooien als het buiten vriest. Alles in kratten buiten zetten, bakken met heet water in de vriezer zetten en het is zo gepiept.

Ja dat doe ik normaal ook hoor Lida, maar er zat nou zoveel ijs op dat het gewoon moest.
Maar van 3 hoog met bakken heet water sjouwen is niet echt handig.
Doe het normaal ook wel eens met een föhn ( ja weet ik is niet goed maar dat is heet water ook niet), maar het was nou warm genoeg dat het vrij snel ging :-)

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:20
Truste Elma!

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:21
Als ik net zo snel haakte als ik kon kletsen had ik geen bergen met patronen die ik nog wil maken... Zoals mijn vriendje zegt "je kletst 5 kwartier in een uur" of nog erger... ik heb de bek in de schieterij pffff.
Nou ja ze hebben wel gelijk... wilde vandaag een draak afmaken en heb geen steek gehaakt (zie ook zo nieuw topic van mij :P)
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:26
vroeger had ik dat niet nodig, was toen postbode en kletste heel de dag met mijn klanten maar sinds ik op pensioen ben gezet wegens ziekte zie ik bijna niemand meer en ben eigenlijk ook wel een echte huismus en als er dan iemand langs komt dan ben ik ook een spraakwaterval hoor, maar ik lees meer op het forum omdat ik lichaamelijk allles goed moet verdelen op een dag zodat ik rond kan komen met mijn tijd want als ik iets doe moet ik daarna heel erg veel rusten

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:35
Ik haak veel  overdag  want 's avonds zie ik geen steek.letterlijk en figuurlijk. zeker niet als ik donkere stukken heb. 
Nou heb ik wel een sterke lamp maar dat is voor in de winter als de deur dicht blijft dan komen er geen muggen binnen door het licht. Dan kan ik dus weer wel 's avonds haken. anders zou het zo saai worden in de winter. 
Hoewel dan kan ik altijd nog mijn kralenbeestjes gaan maken zoek ik overdag mijn kleuren uit in hun aparte doosjes en de rest kan vaak op gevoel en goed tellen en dat kan ik wel zeker sinds ik dus met de kralen bezig benWink.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 08:29
Ik kan mijn kwek ook niet houden, tegen man, katten, vreemden in bus en winkel en zelfs tegen de wasmachine. Ik kan wel haken en kletsen tegelijk, dat weten de mussen die hier in de tuin komen dineren; die krijgen tafelconversatie van mij. Op het forum valt het wel mee met mijn gekwek, dacht ik, hoop ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 08:47
Vind ik ook Magtelt, valt best mee op het forum, de rest weet ik niet. Ik praat met alles en iedereen. Is heerlijk, je hebt meteen contact met mensen. En kletsen en breien gaat gelijktijdig. Ideaal!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 09:09
goede morgen allemaal, ik moet mijn bed verschonen, strijken, stofzuigen en stoffen en oja de wc nog even doen, dus is het nu niet slim om bij jullie te blijven LOL maar het is zo moeilijk snik snik, ik kan zo slecht zonder jullie, maar het moet CryCryCry wat is huisvrouw zijn toch zwaar, ik ruk me nu los van de computer, het lukt bijna niet, ooooooooooooo ik wil niet, ikwil niet, tot straks Wink
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 09:27
Hèhè, doortje werkt, kan ik ook even tussendoor wat zeggen
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 11:28
LOLLOLLOLLOLLOL

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 13:07
oh ik kwetter ook tegen alles wat in huis rondloopt ( katten , vogel ) , soms vraagt men man of ik niet effe een zere keel kan hebben dan is het hier wat stiller hahahahha
mijn ouders hebben zo hun best gedaan om me te leren praten , dus dan mag ik hun toch niet teleurstellen zeker LOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:46
Elma, geeft niks, lekker doorkletsenSmile. Is gezellig. Haken is je 2e hobby, kletsen op het hobbydoosforum je 1eBig smile.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns