ik klets te veel |
Reageer
|
Pagina 12> |
| Autheur | |
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: ik klets te veelPosted: 09 Augustus 2012 om 22:35 |
|
hebben jullie dat nou ook, ik ben zoveel op het forum aan het kletsen en lezen dat ik nog geen steek gehaakt heb, ik ben een konijn aan het haken, nou dat is echt nog niet af hoor met al dat geklets en gebrabbel, ik kom geen steek verder, dat is een nadeel van dit forum
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 22:38 |
|
jep, ik herken het! Ben dan nu ff niet zoveel aan het kletsen, maar zeker ook via MSN blijf ik een hele avond plakken terwijl er echt wel projectjes zijn die af moeten...
Te gezellig!
|
|
![]() |
|
ikkie1202
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 22:40 |
|
Ik haak 's avonds meestal achter de computer. En dan zeg ik gewoon tegen mezelf: 1 toer haken, en dan weer even forum/facebook/internet nakijken. En dan weer een toer haken, en weer nakijken ;)
Zo ben je EN aan het haken, EN sociaal (oke, ONLINE sociaal) bezig. (die toer gaat dan wel over grote toeren, als ik met iets kleins bezig ben dan schat ik gewoon ongeveer een 5 minuutjes aan toeren) |
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 22:40 |
|
Welnee joh, je bent gewoon gezellig bezig hihi!
Leuk toch! Ik had vandaag mijn zebra Zoe eindelijk af willen maken,maar kreeg ineens het idee om mijn vriezer te ontdooien (mocht de reserve vriezer van de buren even lenen om mijn spullen in te doen, die gebruiken ze momenteel niet). Dus iedere keer van drie hoog naar mijn kelder, heb goed aan mijn conditie gewerkt dus, alleen is mijn zebra nog niet af! Nou ja, komt morgen wel. Hoop ik, want boven staat nog een koel-vriescombinatie Maar die doe ik maar een andere keer denk ik, heb nu alweer last van mijn rug dus lijkt me niet zo'n goed plan. Dan ook maar hier wat krabbelen morgen (als de boodschappen gedaan zijn en mijn hutje weer schoon is)
. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 22:44 |
|
poeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh gelukkig, IK BEN NIET ALLEEN, maar wel zielig voor mijn konijn, die heeft zo'n honger maar heeft nog geen mond om te eten
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 22:58 |
|
welteruste ik ga lekker slapen, ik ben doodmoe van al dat gebep
|
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:00 |
|
Seeke, In het vervolg je diepvriezer ontdooien als het buiten vriest. Alles in kratten buiten zetten, bakken met heet water in de vriezer zetten en het is zo gepiept.
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
yaya
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:01 |
|
Ik ken dat gevoel, rap nog effe kijken en voor ik het weet heb ik hier een uur versleten en ja ondertussen raakt er niets af
|
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:20 |
Ja dat doe ik normaal ook hoor Lida, maar er zat nou zoveel ijs op dat het gewoon moest. Maar van 3 hoog met bakken heet water sjouwen is niet echt handig. Doe het normaal ook wel eens met een föhn ( ja weet ik is niet goed maar dat is heet water ook niet), maar het was nou warm genoeg dat het vrij snel ging :-)
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:20 |
|
Truste Elma!
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:21 |
|
Als ik net zo snel haakte als ik kon kletsen had ik geen bergen met patronen die ik nog wil maken... Zoals mijn vriendje zegt "je kletst 5 kwartier in een uur" of nog erger... ik heb de bek in de schieterij pffff.
Nou ja ze hebben wel gelijk... wilde vandaag een draak afmaken en heb geen steek gehaakt (zie ook zo nieuw topic van mij :P) |
|
![]() |
|
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:26 |
|
vroeger had ik dat niet nodig, was toen postbode en kletste heel de dag met mijn klanten maar sinds ik op pensioen ben gezet wegens ziekte zie ik bijna niemand meer en ben eigenlijk ook wel een echte huismus en als er dan iemand langs komt dan ben ik ook een spraakwaterval hoor, maar ik lees meer op het forum omdat ik lichaamelijk allles goed moet verdelen op een dag zodat ik rond kan komen met mijn tijd want als ik iets doe moet ik daarna heel erg veel rusten
|
|
![]() |
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Augustus 2012 om 23:35 |
|
Ik haak veel overdag want 's avonds zie ik geen steek.letterlijk en figuurlijk. zeker niet als ik donkere stukken heb.
Nou heb ik wel een sterke lamp maar dat is voor in de winter als de deur dicht blijft dan komen er geen muggen binnen door het licht. Dan kan ik dus weer wel 's avonds haken. anders zou het zo saai worden in de winter. Hoewel dan kan ik altijd nog mijn kralenbeestjes gaan maken zoek ik overdag mijn kleuren uit in hun aparte doosjes en de rest kan vaak op gevoel en goed tellen en dat kan ik wel zeker sinds ik dus met de kralen bezig ben
. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 08:29 |
|
Ik kan mijn kwek ook niet houden, tegen man, katten, vreemden in bus en winkel en zelfs tegen de wasmachine. Ik kan wel haken en kletsen tegelijk, dat weten de mussen die hier in de tuin komen dineren; die krijgen tafelconversatie van mij. Op het forum valt het wel mee met mijn gekwek, dacht ik, hoop ik.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14146 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 08:47 |
|
Vind ik ook Magtelt, valt best mee op het forum, de rest weet ik niet. Ik praat met alles en iedereen. Is heerlijk, je hebt meteen contact met mensen. En kletsen en breien gaat gelijktijdig. Ideaal!!!
|
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 09:09 |
|
goede morgen allemaal, ik moet mijn bed verschonen, strijken, stofzuigen en stoffen en oja de wc nog even doen, dus is het nu niet slim om bij jullie te blijven
![]() |
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 09:27 |
|
Hèhè, doortje werkt, kan ik ook even tussendoor wat zeggen
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 11:28 |
|
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 13:07 |
|
oh ik kwetter ook tegen alles wat in huis rondloopt ( katten , vogel ) , soms vraagt men man of ik niet effe een zere keel kan hebben dan is het hier wat stiller hahahahha
mijn ouders hebben zo hun best gedaan om me te leren praten , dus dan mag ik hun toch niet teleurstellen zeker
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Boris
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Augustus 2012 om 19:46 |
|
Elma, geeft niks, lekker doorkletsen
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina 12> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |