Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIk mag staan op crea weekend Hardenberg!!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Erica View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Mei 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 19
Direct Link To This Post Onderwerp: Ik mag staan op crea weekend Hardenberg!!
    Posted: 19 Juli 2006 om 21:32

Ik heb op mijn sites contactformulieren staan die ingevuld kunnen worden bij vragen oid. Nu ben ik via zo'n contactformulier (van de sierboekensite) uitgenodigd om op het creaweekend te komen staan. Ik vind het zo verschrikkelijk leuk. Ik heb er zo'n verschrikkelijke zin in. Duur is het wel, tenminste voor een particulier als ik. 165 euro kost een kraam van 4 meter incluisief stroom, exclusief BTW. Maar hoe dan ook ik ga het doen. Ik wil boeken verkopen en die popjeskaarten (zie www.wenskaarten.come2me.nl) en ik wil workshops geven in boeken maken en kaarten maken (oa popjeskaarten). Mijn schoonzusje en moeder gaan me helpen. Ik houd me bezig met de workshop boeken, mijn schoonzusje de workshop kaarten en mijn moeder de verkoop. Alle 2 zijn zij ook erg creatief. Mijn moeder maakt boeken en kaarten en mijn schoonzusje maakt ook kaarten. Dus dat gaat helemaal goed komen (hoop ik).

Oh ik heb er zo'n zin in. 't Zal wel druk worden de komende tijd. Ik heb nog 10 weken de tijd om veel boeken en kaarten te maken (natuurlijk helpen mijn schoonzusje en moeder ook mee) en er moeten nog veel materialen gekocht worden. Ook het weekend zelf zal erg vermoeiend worden lijkt mij. Maar echt, het lijkt me zo verschrikkelijk leuk.

Als iemand nog goedkope (online) winkels weet waar ik lijmpistool patronen, houten kralen, vilt en karton kan kopen dan houd ik me aanbevolen.

Oh en als jullie toch besluiten om naar Hardenberg te komen dat weekend kom dan ook even bij mijn stand langs. Al is het alleen maar om even te kijken (en dus andere mensen te lokken .

Ik vind het zo leuk en heb er verschrikkelijk veel zin in, maar ja dat heb ik al vaker gezegd in dit stukj.

 

Groeten Erica Boeve

www.sierboeken.come2me.nl
www.wenskaarten.come2me.nl
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2006 om 21:59

Wat leuk voor je!

Ik hoop dat er veel mensen komen kijken en dat het een gezellig weekend voor jullie wordt

Christien

Back to Top
Botticelligrrrl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 27 April 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 292
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2006 om 08:54

Veel succes met je stand en workshops Erica! Het gaat vast heel erg leuk worden!!

Groetjes, Kim.

Back to Top
betty View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 235
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2006 om 16:49
nou erica heel veel succes met je stand en met je workshops!!!!!!!ik hoop dat er lekker veel mensen naar je stand toe komen. geniet ervan!!
groetjes van betty
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2006 om 22:45

Leuk hoor, dat je uitgenodigd bent.

Er hangt inderdaad een flink prijskaartje aan. De voorbereiding zal ook wel erg spannend zijn.Heel veel plezier. Mocht ik gaan dan kom ik zeker even kijken.Heb natuurlijk al even op je site gespiekt.

groetjes Syl

Back to Top
Viola View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 188
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2006 om 22:02
Nu je enthousiasme doet al een hoop dat gaat allemaal wel goed komen.
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2006 om 06:13

Hoi Erika

Harstikke leuk voor je het mag dan wel duur zijn maar wie weet wat je allemaal verkoopt, en zo niet dan heb je voor dat geld toch een geweldig weekend.Jammer ik had zeker gekomen maar we zijn afgelopen december verhuist naar Australie dus het is iets te ver.Zelf ben ik hier op een clubje gegaan om natuurlijk meer mensen te leren kennen, maar er zitten hier een heleboel mensen die kaarten maken, ik zal op je site gaan kijken misschien zie ik iets om daar weer door te geven,ik ben nu de Kerstman aan het vertalen naar het engels voor de mensen daar.

Heel veel succes met het weekend en laat even horen het is geweest.

Groetjes Lidia Australia www.finallytherenow.blogspot.com

Ik heb op mijn sites contactformulieren staan die ingevuld kunnen worden bij vragen oid. Nu ben ik via zo'n contactformulier (van de sierboekensite) uitgenodigd om op het creaweekend te komen staan. Ik vind het zo verschrikkelijk leuk. Ik heb er zo'n verschrikkelijke zin in. Duur is het wel, tenminste voor een particulier als ik. 165 euro kost een kraam van 4 meter incluisief stroom, exclusief BTW. Maar hoe dan ook ik ga het doen. Ik wil boeken verkopen en die popjeskaarten (zie www.wenskaarten.come2me.nl) en ik wil workshops geven in boeken maken en kaarten maken (oa popjeskaarten). Mijn schoonzusje en moeder gaan me helpen. Ik houd me bezig met de workshop boeken, mijn schoonzusje de workshop kaarten en mijn moeder de verkoop. Alle 2 zijn zij ook erg creatief. Mijn moeder maakt boeken en kaarten en mijn schoonzusje maakt ook kaarten. Dus dat gaat helemaal goed komen (hoop ik).

Oh ik heb er zo'n zin in. 't Zal wel druk worden de komende tijd. Ik heb nog 10 weken de tijd om veel boeken en kaarten te maken (natuurlijk helpen mijn schoonzusje en moeder ook mee) en er moeten nog veel materialen gekocht worden. Ook het weekend zelf zal erg vermoeiend worden lijkt mij. Maar echt, het lijkt me zo verschrikkelijk leuk.

Als iemand nog goedkope (online) winkels weet waar ik lijmpistool patronen, houten kralen, vilt en karton kan kopen dan houd ik me aanbevolen.

Oh en als jullie toch besluiten om naar Hardenberg te komen dat weekend kom dan ook even bij mijn stand langs. Al is het alleen maar om even te kijken (en dus andere mensen te lokken .

Ik vind het zo leuk en heb er verschrikkelijk veel zin in, maar ja dat heb ik al vaker gezegd in dit stukj.

 

[/QUOTE]
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns