Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIk snap het weer niet

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Ik snap het weer niet
    Posted: 13 April 2010 om 01:05

Hoi dames ik heb van jullie leuke patronen gekregen van een heel wagenpark, nu ben ik begonnen met de Cabriolet daarvan, maar ik begrijp iets niet. Er staat dat ik aan weerszijde de 9 halve stokjes apart moet haken, dat heb ik nu gedaan.

Maar dan staat er haak langs de 9 halve stokjes een zijkant, wat bedoelen ze daan nu mee, ik dacht dat ik nu gewoon 18 halve stokjes erbij op kon zetten en verder kon haken. Weet iemand dit heeft iemand hem misschien al eens een keer gehaakt, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik moet vrijdag op visite en wil hem dan zo graag meenemen voor die kleine jongen.

Ik heb maar even een foto bijgedaan.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 10:45
Ik denk aan de foto te zien dat je met deze dingen de zijkant van de auto gemaakt hebt en dat je dan nu de achterkant er bij aan kunt maken.
Groetjes Teunie
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 11:03

Ja Teunie dat zijn inderdaad de zijkanten, ik heb de achterkant geprobeerd maar het word heel vreemd, die zijkant worden langer.

Maar er staat Nu de middelste steken laten rusten en over de 9st.aan weerszijde daarvan 12 toeren haken, dat heb ik gedaan en dan staat er, Dan over de 9st van een zijkant haken 18 nieuwe st(losse) er bij opzetten en door haken over 9st. van de andere zijkant. Ik begrijp helemaal niet wat nu die zijkant is.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 11:52
Het klinkt wel alsof je nu aan de achterkant gaat beginnen, hoor. Je pakt een paar steken van de ene zijkant, dan doe je die lossen en daarna nog die 9 steken aan de andere zijkant. Daarna staat er dan vast dat je over die steken (9, lossen en nog eens 9) door moet gaan. Die lossen vormen het verbindingsstuk tussen de twee zijkanten, zodat je weer een dichte achterkant krijgt. Duidelijker kan ik het niet uitleggen, maar aan de foto te zien ga je goed! 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns