ik wil en nu direkt |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Augustus 2014 om 22:36 |
GRAPJE
nee in een heel ver verleden was er hier sprake van een paddenstoel tasje. De leden van toen zijn niet meer de leden van nu. Maar misschien door overerving heeft er iemand dit patroontje in zijn bezit gekregen. Als die gelukkige zich dat herinnert en er geen copywright opstaat wil die zich dan bekend maken? Ik zou namelijk graag zo een tasje maken voor de kleindochter hare plop in te steken. een plopsjakos dus gezocht. al vriendelijk bedankt voor de moeite voor het herinneren. |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
snel genoeg? ;)
1-tje gevonden; [http://justmadewithlove.blogspot.nl/2014/08/patroon-paddenstoeltasje.html][URL] was dit wat je zocht?? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja die is het. Bedankt.
Zal ik er direkt is aanvliegen se, aan de plopsjakosj |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
staat een tasje op t blog van jus made with love by antoinette, uit de arianne 1984 of ariadne.
hoe kom je daar ? kijk op het blog van made by mg naar beneden scrollen en je ziet t plaatje al! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt maar ondertussen is hij al bijna af. straks een foto plaatsen |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |