Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik wil toch een keer hier aan beginnen

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 21:36
als ik eerlijk ben zou ik nog niet weten welke wol of naalden ik zal gebruiken, daar moet ik toevallig tegen aan lopen, maar het is wel een goed idee om eerst het formaat van een kussen te maken 
ben wel benieuwd naar het resultaat 

momenteel ben ik nog bezig met een sprei, de ole ole theemuts en in de planning staat nog dit kraamkado, daarvoor ga ik morgen wat spulletjes kopen.


WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 17:07
Daar heb ik ook al over gedacht, om eerst een kussen te doen. Maar, ben nu bezig met een beer, hoop dat ik die wel eerst af kan maken.

O ja, natuurlijk bedank ik je ook nog hartelijk voor het patroon. Fijn dat je het wilt delen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 17:23
Oeps, ik heb eens gekeken wat de wol kost die bij het patroon vermeld staat. € 9,75 per streng, en hij is gemaakt met 17 kleuren! Ga ik toch maar eens zoeken naar andere wol, dat wordt mij te duur.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 17:26
daar had ik ook al aan gedacht, moet toch wel goedkoper kunnen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 20:37
Het zal zeker goedkoper kunnen. Maar bij zoveel werk zou ik toch niet voor te goedkoop gaan. Succes allemaal, Lida.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2012 om 22:22
Oh jee.....dat is zeker duur.
Als ik hem ga maken ga ik ook goedkoper hoor Embarrassed
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns