Ik wordt weer tante! |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb Bombon van Katia gebruikt en het patroon is van http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stipenhaak/a-35920682/patronen/patroon-beer-bram/
|
||
![]() |
||
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
|
Haken met een fantasiedraadje...knap dat je dit zo mooi kunt... ![]() Ikzelf brei die liever,vind dat gemakkelijker. Ik vind nooit m'n vorige steekjes terug als het gehaakt is... Maar heb nu sinds kort een bril om te handwerken, scheelt in koppijn en kan veel fijner werken. Erg,he dat ik dat zelf niet doorhad...dat ik brillen moest. ![]() |
||
Groetjes Creananske
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23735 |
|
Ik kon teletekst en ondertitels niet meer lezen en moest ook aan de bril. Lastig als je een verte- en een leesoog hebt. Hans Anders heeft het goed opgelost met een vensterglas en een - 2,5 glas. Ik geniet weer bij de tv van films als Jean de la Florette en in de bios van Transformers 4. Bij de computer heb ik een Kruidvatleesbrilletje van + 2,5.
Bij fantasiedraadjes steek ik maar voor het vaderland weg, trekt het niet los, dan houdt het wel. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
|
Die bombon garen heeft op zich een vrij dikke draad, dus wel redelijk te zien. Wat niet weg neemt dat ik niet heb zitten mopperen. Eerlijk gezegd was ik blij dat ie klaar was.
Ben nu weer een paard aan het haken met Teddy soft van Katia. Maar daar haak ik echt dubbel draads mee, dus soft van de zeeman en teddy soft van Katia. En dat bevalt me echt heel goed, dus de eventuele volgende beren gaan toch weer dubbel draads. |
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
En er was ook ooit de tip van haakmuts: met gladde draad in achterste lussen volgens patroon haken. En dan met pluisgaren in de voorste lussen haken.
|
||
![]() |
||
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
|
Wat een leuk idee. |
||
![]() |
||
|
Ja klopt Cully, maar ik haak liever dubbel draads én draai m'n werk dan binnenste buiten dan komt het zachte garen helemaal tot z'n recht.
|
||
![]() |
||
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
|
dat met dat pluisgaren in de voorste lus haken heb ik ook eens geprobeerd maar ik vond dat het werk dat erg stijf word
groet nia |
||
![]() |
||
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
|
Wat een prachtig cadeau voor je neefje!!
|
||
december2011
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |