Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik zoek een breipatroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juliaaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juliaaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik zoek een breipatroon
    Posted: 15 April 2012 om 11:29
Heey Hobbydoosjes, ik heb de slag weer te pakken :). Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een breipatroon van een soort mand, waar ik mijn wolletjes in wil doen, een niet zo'n moeilijk patroon, want ik ben nog niet zo goed met breien. Heeft iemand iets soortgelijks?

Groetjes Julia
Weet ik even niet;)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 12:08
Bij Breien wordt het niet zo stevig als bij haken. Ik heb helaas zo niet een breipatroon maar kijk anders even op garnstudio bij accessoires. 
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 12:22
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2012 om 15:58
Ik denk ook, dat gehaakt beter zou zijn omdat het dan wat steviger is. Of je zou er een moeten breien, voeren en er dan tussenin karton doen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns