Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenik zoek een haakpatroon van een beer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mama View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Maart 2008
Status: Offline
Points: 2
Direct Link To This Post Onderwerp: ik zoek een haakpatroon van een beer
    Posted: 23 Maart 2008 om 14:56
Beste allemaal,
Ik verwacht mijn 2e kindje eind Juni!
Nu vind ik die zelfgehaakte beertjes echt geweldig, zag er een in de winkel l,iggen voor (schrik niet) 44 euro!
Zeer duur dus. Mijn moeder haakt graag en wil een beer voor ons kindje haken. Ik vind dat heel erg leuk, maar we kunnen geen patroon vinden, het mag ook een breipatroon zijn. Het liefste een beer ongeveer ter groote van een babypop, dus best een flinke. Kan iemand ons helpen? Ik ben benieuwd!

alvast bedankt,

groetjes van Tamara (ik ben nieuw hier)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 15:54
Op marktplaats staat een boekje Spelen met resten, nr. 5 van 3 suisses, waarin o.a. een gehaakte beer. (Al zou ik de pootjes een ietsje dikker maken.) Verder staan er een leeuw, schilpad, kikker, kangaroe met jong, clown, lieveheersbest, kabouter, versierde kleerhangers, een "tocht"tekkel, giraf, pinguin, eend, sprei, sjaals, eierwarmkipjes, huishoudelijke spulletjes, een kruikezak en hangdingetjes voor de wieg in. Dus ik wil je wel een kopie sturen of manlief de beer laten scannen, maar je kunt bijna net zo snel het boekje bestellen, betalen en als adres dat van je moeder opgeven, dan heeft ze de komende tijd iets omhanden. Ik moet nog één van die boekjes, spelen met resten 4, dan is mijn verzameling compleet. Het is echt de moeite waard.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 15:56
Overigens staat de maat van de beer er niet bij, maar met dikkere wol, dikkere haaknaald en een kleine maat-aanpassing, kan een ervaren haakster veel voor elkaar krijgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mama View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Maart 2008
Status: Offline
Points: 2
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 20:58
Hoi Hoi!

Bedankt voor je tip alvast,

weet jij wat een normale prijs is dat ik hiervoor kan bieden? Ik heb geen idee wat duur of niet duur is voor zo een boekje. is het in het nederlands geschreven?

Groetjes van Tamara
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 21:07

Magtelt, weet jij misschien hoeveel boekjes ervan zijn uitgegeven? Ik dacht 6.

Tamara, nou 2,50 heb ik voor de laatste betaald. soms vragen ze 4,50 euro. vind ik persoonlijk teveel.  Hou marktplaats maar in de gaten op

spelen met resten.  En alles is in het nederlands, die werden vroeger uitgegeven door de 3 suisses.

groetjes irene.

 

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 21:17
het nieuwe boek van phildar (uitgave Marie Claire) kwam ook al een paar keer ter sprake hier, las net ergens dat het ook al op marktplaats stond? heb et ook gewoon in de boekhandel al gezien en is zijn geld wel waard, vind ik...
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2008 om 08:10

Hey Chrisje,

Inderdaad ik vind het boekje van phildar ook echt de moeite... ik heb de laatste tijd nog enkele mooie boekjes op de kop kunnen tikken : het berenbreiboek in De Slegte voor maar € 5 en dan nog een boekje knuffels haken.. dus voorlopig zullen we nog niet zonder hobbywerk vallen.

Groetjes,

Rita.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2008 om 14:18
Ik betaal voor die dunne boekjes van 3 suisses ook meestal tussen de 2 en 3 euro, behalve als ik erg vaak naast het net had gevist. Er stonden nu ook diverse boekjes van zoiets als Bezig zijn met haken, tussen de 2,50 en 10, nou dan bied ik op de goedkoopste, tenzij die op de foto al uit elkaar valt. Er zitten wel antiquairs op Marktplaats, soms. Terwijl ik zelf vaak mijn oude boekjes gratis weggeef aan medehobbbydozen of patroontjes voor ze scan. En dan vragen mensen 2,00 voor kopieën uit boekjes, zodat ze aan hetzelfde heel veel kunnen verdienen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2008 om 00:32
Ik heb wel 3 patronen, maar dan in het engels.
Als je belangstelling hebt, geef dan even je emailadres in een pm.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns