Ik zoek Patronen van Little Owl's Hut |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bolletjewolly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Februari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2014 om 12:30 |
Hallo allemaal, ik zoek engelse patronen van Little Owl's Hut ... wie heeft deze geweldige patronen?
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.etsy.com/nl/shop/LittleOwlsHut
het zijn volgens mij allemaal kooppatronen |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Er worden regelmatig kortingen gegeven zodat je ze aan een mooi prijsje kan kopen
![]() |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Ja zijn volgens mij ook kooppatronen helaas.Ik heb ze gisteren voor het eerst gezien maar ik vind ze ook prachtig
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
http://www.littleowlshut.com/#!free-crochet-patterns/cnhr
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Ik zit naar een uilennestje te zoeken,ik had er nog nooit van gehoord,leuke patronen.er staan wel een paar gratis patronen bij.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ze hebben ook geregeld wedstrijden (via facebook?) waarje een nieuw patroon kan winnen.
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Ja prideke ,coss heeft een patroon gewonnen en zeeft het ook getoond op ccreaties paris lady ook zo mooi .Ik heb gelukkig nog veel te doen want het lijkt mij ook nog eens heel moeilijk
|
|
![]() |
|
Bolletjewolly ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Februari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 21 |
Hoi Dames, Ik heb inmiddels het patroon van de Lady Paris met korting kunnen kopen op etsy. Dank jullie voor het meedenken
![]() |
|
![]() |
|
Hij staat er voor€7,48En krijg jij dan korting omdat je die poes al had gekocht?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |