Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik zoek,,,

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
liepie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 14 April 2017
Locatie: dongen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer liepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik zoek,,,
    Posted: 14 April 2017 om 14:36
hallo 
ik zocht bij afbeeldingen naar een appart stukje voor een recht breiraam
en toen kwam ik deze tegen maar kan ik niet vinden in jullie winkel terwijl hij afkomstig is van jullie webshop
waar kan ik deze vinden dan?

Afbeeldingsresultaten voor breihaak loom

groetjes lies
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2017 om 14:58
goejemiddag liepie. Je zit hier op het forum van hobbydoos. Voor vragen van artikelen van de winkel zul je toch echt naar Renske moeten mailen.
Als je hier bovenaan op winkel klikt dan op klantenservice helemaal rechts dan zie je contact staan en als het goed is kan je daar je vraag in deponeren.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2017 om 16:38
Ik heb even gekeken ,maar er staat duidelijk bij dat hij niet meer leverbaar is .

Ook nog even op andere web winkels gekeken ,daar staan ze wel in een houtuitvoering .

Even zoeken dus
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2017 om 17:25
Bij Action en Zeeman zie je soms van die rechte plastic breiramen. Wel voor vrij dikke wol, ongeveer pen 4.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns