In de lappenmand! Update 22/5 |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 14> |
Autheur | |
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sterkte met alles
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Oh wat vervelend, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt wat er aan
de hand is en dat je dan eventueel snel geholpen kunt worden. Heel veel sterkte gewenst! |
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
ik hoop dat je gauw uitsluitsel krijgt en dat er een behandeltraject ingezet kan worden . Het allerbeste en sterkte |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
...heel veel sterkte.......
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Heel veel sterkte Jips
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Dus extra spannend, met het reisje in het vooruitzicht.
Dat er maar gauw duidelijkheid mag komen. Hou je haaks! |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Strekte met alles. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Hè, dat is vervelend zeg!
Ik heb jaren galaanvallen gehad, voor het duidelijk was dat de pijn 'gewoon' door galstenen kwam. Het was een opluchting toen mijn galblaas verwijderd werd! De ingreep viel me mee. Tip: eet geen chocola, daar kun je een galaanval mee opwekken, heb ik geleerd. ![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
oooooo en dat is zo pijnlijk heel veel beterschap meis en ik hoop dat je snel geholpen wordt
|
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Dat is toevallig, wij gaan met ons gezin ook eind april naar Turkije. Je moet het bij de arts gewoon aangeven hoor, misschien is het wel het beste dat je bij een aanval gewoon de huisarts belt en hij je dan doorstuurt, meestal ben je dan direct aan de beurt. ( of je nu wilt of niet) |
|
![]() |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
helaas werkt het in veel gevallen nietzo weet van 2 mensen die het zelfde hadden/hebben de ene is inmiddels geholpen nadat de ingreep eerst werd uitgesteld de ander zit nog steeds te wachten op de opname zij kan bijna niets eten zonder pijn of misselijk teworden maar krijgt geen voorrang tenzij ze een koorts aanval krijgt dan ben je per direct aan de buurt. laat je hierdoor niet ontmoedigen misschien loopt het bij jouw arts allemaal een stuk makkelijker/sneller als de drechtstreek nogmaals heelveel sterkte
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik weet dat mijn vriendin gewoon 7 weken moest wachten na de echo en het bezoek aan de chirurg direct na de echo O leuk Diny, dadelijk zitten we in hetzelfde vliegtuig en hebben we het niet eens in de gaten
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Heel veel sterkte en beterschap. Ik hoop dat je snel uitslag hebt en dat je ook snel aan de beurt bent, mocht het tot een ingreep komen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Eerst maar de echo afwachten en daarna pas verder kijken. Succes!!! |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Wij stappen in Münster op het vliegtuig, maar misschien zien we elkaar in Turkije, wij gaan naar Alanya. Mijn zwager en mijn man zijn beide tijdens een galsteen aanval nar het ziekenhuis gestuurd door de huisarts en beiden direct geholpen. Nu moet ik er wel bij vermelden dat onze huisarts sinds 2 jaar zelf de beschikking over een echoapparaat heeft. Daardoor werd bij mijn zwager binnen 10 minuten de oorzaak van de pijn gevonden. |
|
![]() |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
sterkte met alles, ik hoop voor jouw dat je snel geholpen kunt worden.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
heel veel sterkte,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Hoe gaat het vandaag??????
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Dank jullie wel meiden De pijn wordt langzaam erger, ook 's nachts het is oervervelend.
De oudste kwam vanmorgen ook al ziek uit bed, grote rode konen en koorts, zal wel griep zijn. Kunnen we gezellig samen op de bank
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 14> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |