Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

inbrei patroon maken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: inbrei patroon maken
    Posted: 11 Januari 2011 om 20:36

Er is mij gevraagd een muts te breien met een inbreipatroon van een bepaald figuur...dat wil ik zeker proberen...maar hoe kan ik het figuur op de juiste manier ontwerpen en zo inbreien dat het ook nog goed lijkt?

zijn er programa's voor? Alvast bedankt...

Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 21:36

Even nog een paar vragen om het duidelijk te krijgen.. Gaat het om een inbreipatroon dat de hele muts rond gaat, of om een los iets (bloem, dier ofzo..)? Ik begrijp dat je het ook nog moet ontwerpen? Ik gebruik daar ruitjespapier voor, elk vakje is een steek. Je kunt het nog lekker inkleuren ook. Als je laat weten wat je precies voor ogen hebt, kan ik je vraag beter beantwoorden..

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 21:53
Het moet een ear-flap-muts worden met 1 figuur...een bliksem, zoeen als in het logo van Ac/dc..Komt het dan goed als je op ruitjes papier teken...wat betreft de verhoudingen? Ik denk dat ik breinaald 4 of 5 ga gebruiken...
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 22:02

Ik zou het figuur proberen op ware grootte van papier te maken. ALs je een proeflapje breit kun je zien hoeveel steken de bliksemschicht nodig heeft (danleg je het figuur op je proeflapje). Pas dan kun je aan de slag met het ruitjespapier. Heb je al een patroon van de muts?

Groet, Elizabeth

Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 07:09

oke...dat ga ik doen...een proeflapje en een tekening en dan op ruitjes papier...

Ja ik heb een patroon gevonden..een hele simpele maar ook wel heel leuk en zeker genoeg ruimte om een eigen patroon in te breien... Vanavond ga ik aan de slag...

Dank je wel voor je tips, elizabeth... 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns