Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Info seal apparaat voor diepvries.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Info seal apparaat voor diepvries.
    Posted: 01 Januari 2012 om 16:25

Hallo dames,

Ik heb een vraag aan jullie.
Mijn schoonvader heeft een volkstuin en ik krijg veel groente van hem die ik invries. Ook vries ik veel vlees in en ik wil zelf brood gaan bakken, dus ik dacht misschien is een seal apparaat om zakjes vaccum te trekken en te sealen dan wel handig.

Zijn er dames onder jullie die er 1 hebben? Bevalt het? En wat voor apparaat hebben jullie?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast bedankt

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:01
Ik heb geen seal apparaat. Ik gebruik meestal de sluitzakjes van de Action of gewone diepvrieszakjes
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:38

ik ook leonie die sluitzakjes heb je in verschillende maten

en bij action hoe kan het ook anders zijn ze niet zo duur!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 23:55

Dit ventje had er een in 1973 eens gekocht, het was een gewoon lasaparaat, het trok nog niet luchtledig. Maar met de verhuis in 1983 is het  spoorloos verdwenen. NERGENS te vinden. En sindsdien heb ik er geen meer. Het was wel een goed aparaat, dat wel, je kon de lastijd instellen. Dikkere plastiek = langer lassen, / dunnere plastiek = kortere lastijd. Ook weet ik nietmeer van welk merk die was. Zelfs de winkel waar ik het toen gekocht heb, die is anderhalfjaar geleden gestopt (mensen zijn toen met pensioen gegaan)

Ik weet nogwel dat het een oranje ding was en je kon er zakken tot 3 liter mee dichtlassen.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 09:12
Bij ons stond er laatst eentje bij de kringloop...

Het lijkt me wel een handig ding om vlees en groenten in te vriezen. Brood lijkt me geen succes, dat wil ik liever niet vacuum ;)...

Bij de Aldi en de Lidl worden er met enige regelmaat wel van deze apparaten aangeboden. Let er wel even op dat de zakken soms behoorlijk aan de prijs zijn. Zipzakken van de Action (of Ikea) zijn ook handig, maar niet vacuum...
Back to Top
francis2 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 11:28

@ by Ieke  ja, dat is inderdaad niet zo'n goed idee, brood vacuum getrokken. als je het dan ontvriest, dan blijft het maar een dun vellejte brood. TENZIJ je het expo 58 brood van vroeger nog moest vinden. DAT was fantastisch brood. Je kon daar dus echt met een auto over rijden, en na een kwartier was dat brood terug in vorm. Vraag me niet hoe ze dat deden. 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns