Inhaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Rups89 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2021 Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Januari 2021 om 22:51 |
Kun je ook inhaken?
Gekleurde figuurtjes haken in je haakwerk? Groetjes, |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja hoor. Pixelhaken heet dat dan.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
In de Anna nummer 1 van 2021 (uit de supermarkt) staat onder andere een landschap met bloemen, gehaakt. Het is voor een kussenovertrek, maar kan ook als tas worden gehaakt, of in een trui.
Overigens is deze rubriek om je creaties te tonen, voor vragen hebben we een speciale rubriek. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
je geeft het inbreien toch niet op Rups? dat zou jammer zijn!
|
|
![]() |
|
Rups89 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Januari 2021 Status: Offline Points: 9 |
Hoi, nee hoor, ik geef het inbreien niet op, maar ik haak ook, dus ik vroeg me af of je ook kunt inhaken...
![]() |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
aha, ik was te voorbarig
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Het kan allebei, maar vergt wel oefening. Zoals bij alle handwerktechnieken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |