Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Inktvis voor te vroeg geborenen

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2013 om 18:05
Nixen hij komt jouw kant op gezwommen ....
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2013 om 18:42
Hij is gestrand, dank je wel voor het snelle doorsturen.

groetjes Margaret
Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 16:47
mag ik ook het patroontje  ineke
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 17:03
Ineke, ik heb hem naar je toe laten zwemmen.

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 17:10
Helaas Ineke krijg ik je mail terug. Iets klopt er niet in je mailadres wat in je profiel staat.
Misschien wil je mij een mailtje sturen dan heb ik meteen het juiste adres om het weer terug te sturen.

Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2013 om 23:25
wie wil hem naar mij sturen, alvast bedankt.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2013 om 11:09
Harmanna, daar komt hij!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2013 om 12:44
Gebruiken ze in Nederland dan niet deze inktvissen? 
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2013 om 09:55
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Gebruiken ze in Nederland dan niet deze inktvissen? 
Ik had er naar gezocht, want dacht we hebben in Nederland toch ook couveuse kindjes (ben er zelf ook 1 van Wink ). Ook bij mijn eigen ziekenhuis, maar kan er niets over vinden.

Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2013 om 16:18
nixen  bedankt voor ket patroon hij is goed over gekomem  ineke
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 08:29
Ik ben gister aan het stoeien geweest met mijn inktvis. Hij werd zo klein, tov het plaatje ?!?
Ik heb aan mijn moeder gevraagd, vertekend dit, omdat dat baby'tje waarschijnlijk heel klein is. Maar zij had ook zoiets, nee, dit is wel erg klein (Phildar cotton 3 op haaknaald 2,5).

Daarna heb ik het met dubbele draad geprobeerd, maar daar werd het weer zo dik en stug van. Disapprove

Dus nu heb ik er maar wat steken en toeren bij verzonnen, kijken of hij dan wat beter word. Ben ook erg aan het twijfelen om hem een beetje te maken zoals http://haakidee.blogspot.nl/2013/07/even-de-aandacht-voor-een-mooi.html met zo'n zeerovers mutsje op, maar zonder ooglapje (dat vind ik dan weer niet zo leuk Wink ).

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 08:35
Mmmm, nu ik het plaatje nog eens bestudeer, lijkt het wel of het mutjes eerst is gehaakt en dan verder met de inktvis. Disapprove
Dus dan zou ik weer opnieuw moeten beginnen.

Ik had gespiekt in het boekje bij het piraten-gelukspoppetje en dacht zo heeft ze het vast gedaan. Wink
Daar word het mutsje apart gedaan en er later opgenaaid.

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 13:06
Ik heb ze ook met Phildar coton 3 gehaakt met naald 2,5. Ik vind het klein zijn  nog wel meevallen. Het is natuurlijk ook voor een heel klein babytje. Ze zijn voor te vroeg geboren kleintjes. Vind het juist wel een schattig voormaatje. Zie je tenminste nog een baby liggen in de couveuse. Want daar gaat het toch om.
Ze zijn wel heel leuk om te maken. 

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 13:08
Vergeet ik erbij te zetten dat het hoofdje bij mij ongeveer 9 cm lang is. Daar komen dan nog de tentakels bij. Op een foto met dat gele inktvisje lijkt het ook wel een hele grote. 

Succes met haken van die leuke inktvisjes.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 12:05
Nixen, ik heb hem gewoon weer voor ..-ste keer uitgetrokken. En ben hem gewoon van het patroon aan het haken. Heb 3 tentakels af, vanmiddag in de tuin verder tentakelen. Wink
Ik moet zeggen, hij ziet er toch wel wat vreemd uit bij mij. Maar ja, een octopus, is nou ook niet een dier dat je zegt, die neem ik voor de mooiigheid. LOL

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 13:02
Deze heb ik gemaakt met Phildar coton 3, nld 2,5.

Als het goed is blijven de foto's nu plakken. Dank je Cully. Was weer lang geleden dat ik foto's heb gepost.

groetjes.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 18:43
Graag gedaan ! Smile

Ik ben druk bezig geweest, een tentakel en dan weer een beetje lezen en dat zo afwisselend. Ik dacht eerst dat hij er 10 kreeg, maar toen bleek ik pas op de helft. En nu ben ik zelfs een beetje bang, dat ik geen katoen genoeg heb in die kleur. Angry
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 19:07
Ik heb er maar 7, heb je hem toch groter gemaakt ?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 19:25
Ik heb het net maar weer uitgetrokken, er hangt een boze donkere wolk boven mijn intkvis, geloof ik. Angry

Ik doe hem volgens het patroon, dan hou ik 20 steken over, waar ik de tentakels op moet maken.
Dan deed ik 1v, 60 l, en terughaken op lossen, 1v in de volgende vaste en op deze vaste de volgende tentakel.
Dus ik dacht misschien moet ik een vaste verder pas weer beginnen met de nieuwe tentakel en ik denk dat ik er dan op 9-10 uit zal komen.
En ik wilde maar 50 l gaan doen, omdat ik bang ben, dat ik net wat draad tekort heb.

Hoe heb jij dit gedaan ?
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 19:41
Tien tentakels is genoeg hoor, heb net het patroontje er nog bij gepakt en zitten tellen.. En als alle inktvisjes niet allemaal precies hetzelfde zijn, so what? Dan maar iets kleinere tentakels. Ik heb er twee op reis gestuurd.Lekker voor de ventilator zitten haken! Ik las net dat katoen waar veertig graden op staat, meestal best op zestig graden gewassen kan worden. Kan iets krimpen, ook geen probleem! Succes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns