inmiddels 2 patronen gevonden en hier vermeld |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Januari 2014 om 16:38 |
![]() ![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij is het een lange rechte lap van arm tot arm en naai de armen dicht, als je dat klaar heb neem de steken op bij de hals en haak je het aantal lossen voor een col en die haak je in het rond, dus over het vest en de lossen losse, snap je het een beetje, ik ben zo moeilijk in uitleggen
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Apart!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Jammer dat je de achterkant niet ziet. Het kunnen ook een mouwsjaal en een losse col zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Inmiddels deze gevonden en is volgens mij op dezelfde manier gehaakt.
|
|
|
![]() |
|
Hmmm. Nee eerlijk gezegd snap ik deze uitleg niet helemaal. ![]() ![]() je bedoelt dat je steken in de nek opneemt en dan rond haakt, maar wat bedoel je met de lossen losse?
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik denk dat er bedoeld wordt dat je een bepaald aantal steken van de nek opneemt, met vasten of halve vasten en dan de rest van de col als lossen opzet. Je sluit hem dan en begint het patroon in de rondte te haken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
ja magtelt zo bedoel ik het, ik vind het zo moeilijk dat uitleggen
|
|
![]() |
|
Als ik vroeger veel gebaren maakte, zei mijn moeder: "Zeg dat nog eens met je handen op je rug". Dan leer je wel uit te leggen wat je bedoelt. Gebaren achter de laptop is zinloos, daar ben ik ook wel achter.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Voor mij was je uitleg klaar en duidelijk hoor Rosaa
![]() |
|
![]() |
|
dank je wel dat is lief,
en magtelt ik ben zelfs achter de pc nog aan het gebaren maken, staat wel een beetje raar hoor hihi |
|
![]() |
|
Ik ben wat betreft kleding haken een beginneling. Ben nu met mijn eerst omslagdoek bezig en tja dit is wel anders haken dan amigurumi's. Als ik straks meer sjaals etc zal haken, zal ik het ook makkelijker zien als iemand iets uitlegt! Maar Rosaa bedankt voor je uitleg en Magtelt voor de vertaling.
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ja ik had het ook in gedachte zoals rosa het verteld en zo zou ik het ook uitleggen maar ik snap dat van magteld beter hahahaha.
Het is wel een gave sjaal zo/ ga er serieus over nadenken;-)
|
|
![]() |
|
hahahahaha en bedankt marielle, ik deed zo mijn best hahahaha
|
|
![]() |
|
Maar je idee is wel leuk, toch iets anders dan het patroon van hookersdontbite wat ik hierboven heb vermeld. Met jou idee kun je eventueel de col ook nog weer naar beneden halen over je romp en dan heb je ook een soort truitje, poncho.
Als je begrijpt wat ik bedoel! Hij wordt dan wel multifunctioneel.
![]() |
|
|
![]() |
|
ik denk dat je bedoel een soort schildje voor onze ronde delen, het zogenaamde afslank effect
![]() |
|
![]() |
|
[QUOTE=rosaa]ik denk dat je bedoel een soort schildje voor onze ronde delen, het zogenaamde afslank effect [/QUOTE]
![]() |
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Zou het niet zo kunnen zijn mouwen haken aan het eind steken bijmaken voorkant iets meer dan achterkant streeppatroon doorzetten .
Andere mouw gewoon effen en tenslotte alles aan elkaar naaien. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Hahahahah maar we zaten wel op een lijn alleen ik snap zelf wel wat ik uitleg maar ben dan altijd zo duidelijk bezig dat ik aan het eind van mijn verhaal zelf niet meer snap wat ik in het begin zei hihihihhii. Jij was dus nog iets duidelijker dan ik en magteld had het helemaal goed verwoord hihihihi.
![]() |
|
![]() |
|
hahahahaha we houden ons maar aan magtelt vast, dat is onze tolk
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |