ipv met 4 met 2 naalden breien? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 November 2012 om 19:32 |
Als een patroon voor 4/5 naalden is kan je die dan op twee naalden beien?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik deed dat vroeger wel vaak, je moet gewoon goed het patroon lezen en weten waar je moet meerderen/minderen en daar een lusje of stekenteller tusen doen. Je kunt de naad met naaigaren dichtmaken, dat is minder zichtbaar. En je hebt geen kantsteken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
dank je wel. 4 naald voelt als vrij worstelen.
![]() |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Het ligt er maar aan wat je gaat breien. Toen ik vorig jaar ging sokken breien heb ik ze op allerlei manieren geprobeerd. Ook op twee naalden. Maar dan moet je ze sluiten en die naad is helemaal niet prettig om te hebben.
En met vier naalden is een kwestie van blijven proberen. |
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb twee paar sokken gebreid op 5 korte naalden en het voelde of ik met een egeltje probeerde te knuffelen. En ik ben toch al een prinses op de erwt, ik vond ze kriebelen, hoewel ze van 100% acryl zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Nou dan maakt het niet uit of het op twee naalden doet. Je zou het ook op een rondbreinaald kunnen proberen?
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ha ha ha die magtelt,dat knuffelen met een egeltje,hoe kom je erop
Maar het is wel zo |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Neem van die korte breinaalden en dan lukt het beter om met meerdere naalden te breien ,ik heb jaren gevochten met die lange naalden en nu ,heel leuk met kortere toch als je niet te veel steken nodig hebt bij mij kunnen er toch een 40tal steken op 1naald ,proberen maar en suxes
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik brei juist altijd op lange naalden, bij die korte vallen bij mij de steken er veel te snel af. En ik brei op 4 naalden in plaats van op 5, dat scheelt er toch weer eentje ![]() Inmiddels lukt het me wel. Het is voor een goed doel: ik heb er een enorme hekel aan om dingen in elkaar te zetten, dus hoe minder naden, hoe beter! |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Geef mij ook maar de lange breinaalden, van die korte krijg ik nu de kriebels...
![]() Bij veel steken gebruik ik 4 naalden, bij weinig soms 5 omdat dit handiger werkt . |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |