Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Irrland in duitsland

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Irrland in duitsland
    Posted: 03 April 2011 om 15:48

hoi hoi

ben ik weer es even

wij zijn gisteren met de buren en alle kids naar Irrland geweest een leuk speel/pretpark voor het hele gezin in duitsland entree is 4,50 per persoon ongeacht leeftijd

we hebben meteen een jaarkaartgekocht 2volw 3kids 50 euro

er is veel zand en water veel glijbanen fietjes autootjes waar de kinderen onbeperkt opkunnen dieren koeien paarden geiten kippen enz

je mag eigen proviand meenemen en zelfs barbequen overal staan tafels bankjes ligbedden echt geweldig bolderkar kan je huren (is wel aanteraden met de zand en graspaden Buggie niet zo handig)

we hebben niet alles kunnen doen en zien maar dat komt de volgende keer

zelfs de ijsjes fritjes enz wat je wel daar wilt kopen is niet zo erg prijzig wij betaalden 1 euro voor een calipso of een cornetto

wij hebben het heel leuk gahad en voor ons maar een half uurtje rijden

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 16:19
Irrland is geweldig ! Jammer dat het zo idioot ver weg ligt, maar wie in Noord-Limburg woont is spekkoper ja. Heel veel lol voor heel weinig. Helaas zijn mijn kinderen inmiddels net iets aan de oude kant om die hele reis nog te maken (al zou mijn jongste nog wel willen), maar het is onze laatste vakantie in Limburg het hoogtepunt van de vakantie geweest. (Ook omdat we er waren op zo ongeveer de enige zonnige dag).
Vooral met jonge kinderen is het toppie ; maisdoolhof, luchtkussens, maiszwembad, speeltuinen, maar het hoogtepunt was toch wel de waterglijbaan, die nog het beste glijdt in je blote kont, zoals alle aanwezige kinderen al snel ontdekten.

Waar vind je in Nederland nog ZO veel onschuldige lol voor ZO weinig geld ? Juist ; nergens dus. Hele dikke aanrader.

http://www.irrland.de

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 16:44
Ziet er erg leuk uit. En idd niet zo heel duur voor een
dagje uit.
groetjes miranda
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 18:01

nee de tarieven die dierentuinen en pretparken hanteren zijn erg hoog nu kunnen we een heel jaar plezier hebben voor een heel stuk minder

gaan we ook zeker doen!!

bedankt voor het plaatsen van de foto Leentje

Chris

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 13:53

Klinkt heel gezellig. Zeker iets om in onze achterhoofden te houden. Als we eens in de buurt zijn en Manuel is een stukje groter...

Trouwens leuk dat je weer even langs komt, Chris!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 13:14
Wat lijkt me dat leuk zeg! Inderdaad wel ver weg, maar op vakantie kunnen we best eens in de buurt komen..
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2011 om 18:41
het seizoen is van maart tot en met oktober ( ik schreef het hele jaar maar dat is niet zo bedoelde de hele zomer sorry )
Chris

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.361 seconden.
Lang Yarns