Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

irrrrrritatie!!!!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: irrrrrritatie!!!!
    Posted: 09 Juni 2012 om 08:13
ik haak met de haaknaalden van knit pro, heeeeeeeeeeeeeel fijn!!!!
ergonomisch en ook heel vriendelijk voor je portemonnee €2,45 per stuk
maar.............
wat ik dus gruwelijk irritant vind is dat de maat eraf gaat..... de cijfertjes verdwijnen
weten jullie een oplossing of heeft iemand dat ook of ben ik de enige geirriteerde???????
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 08:19
misschien een dunne watervaste pen gebruiken?
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 08:38
En na de watervaste pen een stukje plakband erover of vernissen met haarlak
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 08:52
Pen gebruiken om op dvd's te schrijven
Werkt prima
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 09:17
Zijn die fijn, die ergonomische haaknaalden? Merk je echt veel verschil met de gewone rechte?
Ik vraag me dit al een tijdje af, en zit erover te denken om er ook te kopen.
Of maakt het niet zoveel uit?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:16
ze werken echt heel fijn ik heb reuma maar kan altijd haken door deze haaknld ik heb ook het probleem dat het nr. er afgaat dus ga ik het ook proberen met zo'n stift bedankt voor de tip
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:27
verschillende kleuren nagellak elke pen andere kleur en stipje zetten wel even noteren welke kleur welke maat natuurlijk


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:40

weet je ik ben zo'n oen dat ik dan het briefje kwijt raak dus zal ik het op de pc moeten zetten dus dit is wel een goed idee

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 10:52
misschien kan je ook heel erg kleine gaatjes branden met een dikke naald heel goed verwarmen en zo de maten erin branden met kleine puntjes bv een 3 maken
na het branden ook even iets nemen om gaatjes op te vullen waskrijt is hier heel erg goed voor


Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 11:27
Met nagellak/ stift streepjes zetten, voor een halfje, een plat streepje.
Heb ik ook al gedaan. Blijft werken bij mij op die manier
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 11:53
hey dat is een goeie dat ga ik doen met die streepjes
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2012 om 16:23
Knit pro heeft een zwart handvat..... inderdaad 3 puntjes zetten in een contrasterende kleur en dan aflakken. Ik zou het vooraan bij de pen doen daar hou je hem niet vast (ik niet tenminste).
Voor een 1/2 mm kan je ook een streepje erbij zetten.....
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 12:51
Ik kan niet aan de knit pro wennen, wel jammer maar met prym gaat het gelukkig ook nog goed.
Groet,

Yobsje
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 08:08
ik ga het met nagellak en kleine puntjes proberen........... ik vind het heerlijke naalden maar dat is hun enige nadeel!
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 16:21
Weet niet of je leukoplast in huis hebt, stukje erop plakken en daar de maat met stift of pen opzetten. Deed mijn moeder vroeger altijd bij het campingbestek dat we mee naar school namen. Wisten we precies welk bord en bestek van ons was. Wink
Back to Top
pralinda View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 23 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralinda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 14:22
Hoi,
Ik zat zo hier met dat problemen met rondbreinaalden en heb er nu de schuifmaat bij liggen: priemen tussen meten en ik weet altijd zeker of het nu 3,5mm is of 4 of nog iets anders. Zo ligt het werkgerief van mijn man nu altijd tussen mijn breigerief!
Linda
Back to Top
Pieuwie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: haarlem
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pieuwie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2012 om 22:54
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem en heb het met een scherppuntje van mijn schaartje op de zelfde plek als het stond gegraveerd. Dat verdwijnt niet meer. 

Ik vind ze erg fijn haken deze naalden. Ik heb er alleen soms last van dat ik de naald los laat van de huls. Ik heb dit inmiddels opgelost door wat secondelijm rond de naald te smeren en hem terug te duwen, dan zit ie weer vast als een huis. Hierbij moet je wel opletten dat je de naald op de juiste manier terug zet. Ik heb hem scheef terug gezet en nu haakt het een beetje vreemd, al ben ik daar ook al weer aan gewend. 

groetjes Polly
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns