Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Is het al 2015 ? CAL

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Is het al 2015 ? CAL
    Posted: 20 December 2014 om 19:12
Ik geniet altijd erg van het meelezen en bekijken van de berichten van de dozen die aan een CAL meedoen, zelf brand ik me daar de vingers niet aan.
Maar van deze site heb ik verschillende blokken (noem je dat zo) gezien en die waren erg mooi, apart gewaagd - dus voor de die-hards
zal ik eens even de link voor de Moogly 2015 CAL plakken - stel je hebt een lege to haak lijst LOL
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2014
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 23:03
Ik heb me gisteren aangemeld bij de ravelry groep. Dit wordt een project van eerste keren voor mij. Eerste CAL, eerste deken, eerste keer blokken haken en die later aan elkaar bevestigen. Ik ben benieuwd.
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2015 om 23:14
Wel leuk, maar ik sla over.
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 08:39
Ik ben nog met de deken van 2014 bezig, die met de verschillende strepen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 09:14
Ook ik sla over. Heb nu twee zelf gemaakte dekens liggen, de een oerlelijk de ander heel mooi vind ik. Die ene haal ik nog wel een keer uit en dan maak ik er een andere deken van. Maar nee, niet weer een granny deken.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 10:48
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

....zal ik eens even de link voor de Moogly 2015 CAL plakken - stel je hebt een lege to haak lijst LOL


If only....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 16:48
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

....zal ik eens even de link voor de Moogly 2015 CAL plakken - stel je hebt een lege to haak lijst LOL


If only....
Hèhèhè LOL Hiha LOL dan ben je vast de enige niet.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns