Is iedereen |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
WAT? Een sneeuwbui? Hier is het weer om vrolijk van te worden, een stralende zon en droog (maar wel veel wind).
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ja regen met natte sneeuw en daarna een hele tijd zon en nu een regenbui met zoals ze dat hier noemen "kunstmest", ik kan in de verte
het blauw zien, maar ik zit blijkbaar net in de buienlijn
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, de week is voorbij.
Pakt uwe stoel, ook nog wel efkes een dikke vest, zoekt u een plaatske in de zon, zet drinken en koekskes binnen handbereik en vooral de handwerkspullen niet vergeten en genieten maar. Tegen het einde van de week is het zomer (vroeger toch want ik weet nog dat ik als kind het klimaat van België moest kennen en de temperaturen in de zomer waren toen gemiddeld 18 à 20 graden). |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kinderen wilden graag de dia's van vroeger zien dus was ik aan het rommelen in de kast
Er viel een mapje met oude foto's uit . Een foto van een dik pak sneeuw met op de achterkant de datum . Eind Maart 1995 |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga mijn blote truitjes van zolder halen en de truien en bloezen met lange mouw verbannen. Waar is mijn zomerjasje? Weg met de dikke mantels.
1995 is al zo lang geleden, ik weet niet beter of we zaten in maart al eventjes buiten in Het zonnetje. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet dat ik ooit op 18 maart in bikini op de stretcher bij mijn ouders in de tuin lag ergens jaren 80. Nog nooit zo vreselijk diep en ernstig
verkouden geweest als de weken daarna nooit weer heb ik mezelf beloofd en daar hou ik me aan !!! Even de KNMI cijfers bekeken,
ik denk 1986, want toen was het 17 °C in de Bilt
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben zo blij dat het mooier weer word kunnen we weer weg met onze boot
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK wou gisteren even buiten gaan zitten, maar brr het was toch te koud en ik ben maar snel weer naar binnen gegaan. En dan zat ik nog wel in de zon.
Zondag zijn we een eind gaan fietsen, het ene moment hadden we het gewoon warm, maar het andere moment zaten we te rillen van de kou. Wat een verschil of je in de zon of in de schaduw reed. In de schaduw voelde de wind koud aan en in de zon voelde je een heerlijke warme wind over je waaien. Maandagavond zijn we een eind gaan wandelen en toen was het de hele tijd heerlijk, schaduw of zon, het was gewoon lekker. (Toen waaide het veel minder).
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nog steeds mijn winterjas aan met de hond uitlaten,de wind is te koud.
Maar we gaan naar de dubbele cijfers,voor donderdag geven ze heerlijk weer op. |
|
BreiMuts
Post Options
Thanks(0)
|
De mist is opgetrokken en een lekker zonnetje nu,doggie geniet ervan.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha hier trok de mist op! en kwam er een zeevlam!
dat is mist van zee, iets met koud zeewater en warmer land! iets verderop Noordwijk-binnen, zit men lekker in t zonnetje |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zat buiten maar ben naar binnen gegaan, te warm in de zon en kreeg zweethanden met breien en had geen zin om te lezen. Maar ja, ik woon niet voor niets in de zonnigste provincie van Nederland.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Net een uurtje buiten in het zonnetje gezeten .
geen last gehad van "zeevlam " Ik zit ietsje noordelijker dan jij breienmaar . Mijn man heeft het gazon nieuw ingezaaid en is nu netten aan het spannen . De merels hebben afgelopen winter hun buikje vol kunnen eten . Ik zag in de vijver ook kikkerdril . Het komt goed !!! |
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil in de tuin zitten en Geen heel klein beetje tuinieren Helaas, tegen de tijd dat ik thuis kom van mijn werk is er weinig zon meer te bekennen...
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Gister boekje gelezen in de zon, nu hangt de was buiten en moet het buiten zitten wachten tot ik de boel gepoetst heb
Als ik nu eens meteen begin . . .
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben net klaar met poetsen en ga nu in de zon zitten met boekje .
Het nadeel van die zon is dat je zo goed de stofwebben ziet . |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Dat je ramen niet zo mooi schoon meer zijn . . .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, die ene lentedag, die we tegoed hadden, was gisteren, nu miezert het bijna de hele dag.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
zeg maar regenen.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, Bep, had jij me niet beloofd dat het ging beteren? Misschien is de regen warmer dan die koude wind van vorige week, maar ik steek mijn neus niet buiten de deur om dat uit te vinden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |