Is iedereen |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja maar ge moet de weermannen kennen ondertussen.
Vroeger werd er altijd mooi weer voorspeld tijdens de weekends en in het bijzonder de verlengde weekends, zodat de mensen massaal weekends naar de kust boekten. De bevolking is aan het vergrijzen zeggen ze, dus die mensen pakken meer midweekvakanties. En wat blijkt? Al geruime tijd voorspellen ze regen in het weekend en mooi weer in de week. En dit weertype blijkt juister te zijn. (was al jaren zo maar toen bracht het niet zo veel op) |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als er jaren geleden regen was voorspeld, viel die op de momenten dat je naar de kleuterschool moest lopen om te brengen of te halen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
BreiMuts
Duizendpoot Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de fiets naar school een kilometertje of 10 en dan heen EN terug tegenwind en regen kan ik mij herinneren van vroeger
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja, dát weet ik ook nog goed van de vorige eeuw . .;-) in een dorp wonen en 4 dorpen verderop naar de U.L.O., door de polder, vlak als de p... en maar trappen . .maar onderweg veul kwekken met je vriendinnen, met z'n 4-en naast elkaar ... en dan 1x zó druk kwekken en slecht opletten dat je in een stille dorpsstraat tegen die éne auto achter oprijdt en over de kop slaat met de fiets . . sja . . soms zit het mee en soms zit het tegen(wind ;-)..je ziet het, de herinneringen waaien naar binnen . .
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb vandaag een loungestoel gescoord ! Gekregen van twee hele speciale iemanden, die in A'doorn wonen. Ik met den automobiel en
de huisband op de fiets
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En twas reuzegezellig.
|
|
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
... En maar klagen dat het saai is.... |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op onze tv is het ook niet saai, we kopen aldoor afleveringen van Justified, een serie voor de liefhebbers van westerns, ze hebben dan wel mobieltjes en last van moderne drugs, maar de hoofdfiguur is een tweede Clint Eastwood, naar mijn mening. Een ietsje knapper om te zien. De serie wordt uitgezonden op RTL 7 op vrijdagavond/zaterdagmorgen en herhaald laat op de maandagavond. En ik heb de 3de serie van Game of Thrones binnen.
|
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop wel dat je hubby vanavond in de loungestoel mag LW want hij heeft tenslotte gefietst naar A.doorn terwijl jij lekker in de automobiel zat. .
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
hubby liep hier al te roepen dat hij bang was voor: schatje wil jij een glaasje drinken voor me halen, schatje wil jij mijn boek even halen.
Terwijl ik op de lounge stoel zou liggen, hij zag het al helemaal voor zich, maar ik heb lekker niet gehapt
We gaan het allemaal zien, maar ik verwacht het niet. Wel vroeg ik na de autorit, mogen de winterbanden van den oto (grotere klus dan boekje halen)
en hij deed dat zonder morren. En ik was niet lang genoeg om bij de lamp van het toilet te kunnen met het kleine trapje, wel kon ik een
nieuw lampje pakken en indraaien - teamwork Oja en tijdens het banden wisselen heb ik buiten met de grasmaaier gespeeld (ook op verzoek).
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Trouwens, het was niet dat hij moest fietsen èh ? Hij wilde dat zelf graag. Zo kwam hij thuis terwijl de T al klaar stond en Parijs-Roubaix nog niet af was.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
En wie ligt er nu in de stoel? Katmans waarschijnlijk?
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Dat was bij ons aldoor het geval, Bep, ik zat er niet lekker op/in bij het breien en haken en onze Katmansen slapen toch de ganse dag, dus er lagen er geregeld twee op, nou dan is het alleen maar een sta-in-de-weg. Nu heb ik voor mezelf een neprieten stoel, waar de breinaalden niet weg kunnen glijden en vier katmans-stoelen met kussentjes.
Overigens sleep ik altijd alles wat ik nodig heb in een tas naar de tuin en dan ben ik geheel voorzien van alle gemakken, flesje met bevroren waterbodem, bijgevuld uit de kraan, leesboek, puzzelboek, potlood, slijper en gum, haakwerk, breiwerk, zonne-olie. Gaat het regenen, dan hups alles in de tas en evacueren. Daar is geen huisband bij nodig. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb m op het terras geparkeerd in ingeklapte toestand, dus katmans kan er nog niets mee. Vandaag of morgen krijgt de stoel een
poetsbeurt en zal ik hem eens bemeten voor een mega kussen. Katmans ligt momenteel achter me de helft van de bureaustoel in te nemen.
De lounger is groot genoeg voor mij en katmans samen . . .
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik zat hier met grote ogen te lezen : ik heb m op het terras geparkeerd.
en ik dacht een loungestoel zet ge toch niet op een terras. Toen werden mijn ogen nog groter : in ingeklapte toestand en een poetsbeurt. En mijne frank viel toen hij ging bemeten worden voor een megakussen. Het is een tuinstoel met hoge rug en in verschillende standen te zetten ofwel een ligbed. Ik dacht dus werkelijk lw dat je met een kamion naar daar waart gereden om zo een loungezetel voor binnenshuis op te gaan halen. Van zogauw een stoel leuningen heeft zit ik er ook niet gemakkelijk op om te handwerken, ik moet met mijn ellebogen kunnen maneuvreren. |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben niet zo heel groot, dus leuningen zijn geen probleem, wel gaten aan de zijkant van een stoel, die de breinaalden niet tegenhouden, dan hoor je geregeld gerinkel en ligt de naald er weers eens uit. Dan moet je even de oortjes dichthouden, terwijl ik probeer de naald zonder ladderen weer door alle steken te steken.
Ik vond die stoel van lw niet handig, omdat ik mijn benen wel eventjes kwijt wil, maar bij het opstaan niet wil schuifelen en draaien om eraf te komen. Gewoon het krukje wegtrappen bevalt mij beter. Wat een gebep is dit, over stoelen, bijna net zo leuk als over eten praten. Wij hadden spaghetti met carbonarasaus en gehaktballetjes. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Zo'n decadente ligstoel voor op het terras is dat, van die dingen die bij hotels langs het zwembad staan. Je kunt rechtop zitten met de beentjes vooruit, mij lijkt het geweldig.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er 1 in Zuid-Frankrijk, maar ik vind het ook niks. De houding is net niet goed voor mij en als ik er "lekker" in probeer te zit/liggen, krijg ik me daar een pijn in mijn rug.
Nee, niks voor mij. |
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig dat JIJ m aangeboden kreeg LW, ik lounge ook liever met beide benen op de grond ;-) en het haakt ook niet zo super in die lounge.houding denk ik . . Heerlijk toch om over zoiets te beppen...ik heb rode kool uit de Iglo.fabriek gegeten met een oerhollandse blinde vink..nee Bep, das ginne vogel maar een stukske gehakt met rundvlees dromhene..deze uitleg voort geval ge ze opeens ziet vliegen... En onze oppashond was heel de dag aanwezig en kben nog nooit zo vaak op ene dag de deur uitgeweest..maar wel gezellig hoor...alleen een lampenkap om zo.n klein koppie is minder leutig maar ja, ze mag niet aan haar operatiewondekes bijten want dan is moor los, zoals mijn goede moeder zei...zo, kheb ook ff mee gebept...houdoeee
|
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |