Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

itty bitty schaar

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: itty bitty schaar
    Posted: 09 Januari 2011 om 17:09
Hoi dames,

Ik was weer eens op internet aan t kijken en kwam dit tegen

http://www.hancockfabrics.com/Itty-Bitty-Scissors---Assorted -Scissors_stcVVproductId82440552VVcatId539611VVviewprod.htm

Ik ben nog naar een soort schaar op zoek die mee mag in t vliegtuig. Dit lijkt me dan wel te kunnen. Heeft een van jullie dit misschien ergens in nederland gezien?
Ik kan t niet vinden op internet.

Of heeft iemand anders een idee voor een soort schaar voor in t vliegtuig?
Ik moet natuurlijk wel mijn draadjes kunnen doorknippen

groetjes Wenke
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 17:40

Ik heb voor in mijn handwerk etui in de kerstvakantie bij Zeeman een nagelschaartje gekocht. Klein schaartje voor € 1,29, zodat ik zo mijn etui mee kan grijpen en alles erin zit. Ook makkelijk voor de vakantie en zo.

Ik weet alleen niet of dat mee mag in het vliegtuig

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 17:53

Ik heb in mijn tas altijd een schaartje uit de kampeerwinkel. Die kan je helemaal inklappen zodat de scherpe punten helemaal weggestopt zijn. Ideaal en al eel vaak gebruikt.

Trouwens, een nagelknippertje werkt ook prima om draadjes af te knippen, en als er geen scherp vijltje bij aan zit lijkt me dat dat wel mee mag het vliegtuig in.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2011 om 20:49
Ik heb wel eens plastic kinderschaartjes gezien, geen idee of die ook echt een draad kunnen knippen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
juf Laura View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juf Laura Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 20:29
Komt er een vraag van mij bij... Mag je je haaknaalden mee in je handbagage??? Mijn moeder zei dat het niet zou mogen en heb me dus enorm zitten vervelen in het vliegtuig (2x een uur) en tijdens de overstap (van 3,5 uur). Maar verder kun je met een sleutel ook wel een draad doormidden krijgen. Moet je het alleen op de plek van bestemming nog even netjes afknippen.
'The Beauty in our hearts transforms the world around us' (Red Bear)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 20:50
Als je de haaknaald in de naad van je tas verstopt? Of een houten nr. 7 of hoger?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 23:26
Men heeft mij verteld dat een houten of bamboe haaknaald wel mee mag.
Ik heb t nog niet geprobeerd, zodra ik over ben en internet heb laat ik t weten
Back to Top
juf Laura View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer juf Laura Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 11:28

@ Magtelt: Ik ben bang dat ze hem dan alsnog vinden en wegdoen en ik heb een hele fijne uit Tsjechië (één met een rond handvat) Dus die koop ik ook niet zomaar nieuw.

@Malofa: Ik ben benieuwd en houd dit forum in de gaten! Een hele goede reis in ieder geval!

'The Beauty in our hearts transforms the world around us' (Red Bear)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns