Ja,ik wil,,het proberen,maar welke breinaalden? |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anders, sokken die kunnen zien of je naar de pedicure moet zijn ook wel handig
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik vind het net egeltje temmen, daarom ben ik gestopt. En omdat ik een lees- en een verte-oog heb, houd ik alles heel dichtbij mijn snufferd, best gevaarlijk met vier of vijf van die priempjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Bij walhalla heb je ook een mooi startpatroon gratis...( naam winkel word met een o geschreven maar hier lukt dit me niet)
Kijk bij kadootjes... En nog een hele reeks mooie duidelijke ( gratis) patroontjes voor als je eenmaal goed vertrokken zijt. Echt een must... Klik op iedere foto en je krijgt het patroon. |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Het is even wennen met korte naalden, maar uiteindelijk handiger om je breiwerkje overal mee te nemen.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Ben nog aan het worstelen met ezra.zit te wachten op sokkenwol.Heb al zoveel fouten gemaakt enn ook al een aantal keren de verkeerde naald te pakken gehad,alle(nou ja alle (16 ) steken eraf.Moet erg wennen aan geen naald onder mijn arm. maar ik ga ervoor het gaat mij lukken!!!!!!!!!!111
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
dat zijn beginnersfouten, die had ik ook toen ik de korte priemen probeerde.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
volhouden!!!!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
De eerste paar toeren zijn altijd toeren, maar als het groter wordt, wordt het handzamer.
Gewoon kijken waar je draadje vandaan komt, die naald moet je niet hebben
![]() |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Hee engeline
hoe gaat het nu is het je nu gelukt ik begrijp je probleem bij mij ging het in het begin ook lastig en bij mij viel niet de steken van de naald maar de naald van de steken 4 naalden in de hand en de 5de naald op de grond maar dat heb ik opgelost door de eerste steek en de laaste steek van iedere naald iets straker aan te trekken en toen ging het goed ja natuurlijk begrijp ik dat je nog steeds de naald onder de arm doet dat doe ik nog nou ja nog eerst onder arm en dan als ik alles goed vast heb pak ik de naald weer onderarm weg en dan gaat het breien prima wand een naald onder arm is dichter bij als op schoot wand daar rolt het weg |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
ik had gehoopt vandaag de sokkenwol binnen te krijgen,maar dat wordt morgen.Ik heb die kleine bamboenaaldjes gekocht en die kunnen niet onder mijn arm,naald te kort of arm te lang haha.Maar ik ga morgen zeker van start ,ik houd je op de hoogte.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Ik heb er jaaaaaren over gedaan en nu met korte naalden en goede uitleg gaat het als een speer ,vind het heel leuk ,maar die kleine en grote hiel is eventjes goed nadenken en dan lukt het wel ,suxes en laat maar horen wij helpen je wel
![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |