|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() Posted: 23 Oktober 2009 om 11:35 |
hallo ben op zoek naar een patroon van jasbeschermers ik heb hier al op het forum gezocht maar ik het niet vinden wie kan mij helpen
|
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
http://berthi.web-log.nl/berthi/2009/08/gehaakte-jasbes.html Grietje, deze misschien? Op de prachtige site van Berthi. groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
ik dacht dat ze de libelle kwamen,daar heb je ook een website van,even zoeken.ze hebben weleens onder hobbydoos gestaan. groetjes puck |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
Puck, die libelle pagina, krijg ik niet in beeld, niet opvraagbaar. maar ze lijken mij ook bijna helemaal hetzelfde |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
![]() |
ik ook niet,maar het stond toch bij een heleboel andere dingen.en iemand op hobbydoos heeft ze gemaakt.,ga verder zoeken. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
inderdaad is tie niet opvraagbaar uit was uit 2008 maar die jij opgezocht hebt is schitterend,zou er zo een fiets voor gaan kopen.ikdenk dat jan het niet op z,n fiets wil hebben. groetjes puck |
|
![]() |
|
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
hallo wat is een jasbeschermer, nog nooit van gehoord is het wat het woord zegt of is het iets anders? groeten Naneke |
|
![]() |
|
![]() |
voor je spaken van je fiets,van de achterwielen. kijk maar bij amandel op berthi webblog. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
Voor de liefhebbers heb ik de libelle jasbeschermers gevonden op een cd,tje, als je hem wilt geef maar een gil, groetjes irene
|
|
|
|
![]() |
|
Mincke ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2009 Status: Offline Points: 10 |
![]() |
Nou zeg, dat is grappig, ik ben sinds een paar dagen lid van dit forum en schreef in mijn voorstelrondje dat ik getipt werd voor dit forum door Syl. Van haar kreeg ik (ik zag er een foto van op haar hyves) het patroon van de jasbeschermers uit de libelle! Ik heb van haar het patroon inmiddels per mail gekregen en kan dat dus doorsturen voor de liefhebber...ik weet niet hoe makkelijk het is vanaf een cd hoor (wat Irene schreef), maar ik hoor het wel.... Groeten, Mincke
|
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() |
haii irene GIL GIL GIL |
|
![]() |
|
![]() |
Grietje pm even je mail adres dan mail ik hem. Mincke, ik heb een cd,tje met patroontjes als backup voor als mijn pc eens chrast, daar vond ik hem op hij staat dus nu gewoon als patroon op mijn pc en kan ik hem naar liefhebbers mailen. groetjes irene |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
irene mijn mail is grietje260@msn.com |
|
![]() |
|
![]() |
Het patroon is onderweg naar je, groetjes irene
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
dank je wel voor het patroon
|
|
![]() |
|
Mincke ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2009 Status: Offline Points: 10 |
![]() |
Ik snap het...ik ben dus écht niet handig met computers, vandaar...maar helemaal handig! Als mijn computer ontploft heb ik echt helemaal niks meer vrees ik...ach...dat komt dan ook wel weer goed denk ik dan maar! Dank je wel voor je reactie! Mincke |
|
![]() |
|
![]() |
Mincke, dan maar snel ff een cd,tje branden groetjes irene |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hahaha, ik zal een cd'tje en mijn aansteker zoeken....
|
|
![]() |
|
wollieland ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 317 |
![]() |
ik gil ook even mee. wat zullen we een mooi koor vormen |
|
groetjes Bettie
|
|
![]() |
|
![]() |
ik zou hem toch ook wel willen hebben zij de hebberdergek!!!!!!!!! groetjes puck |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |