Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Je kunt meer dan je denkt....en nog even

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2011 om 23:30
Wat goed om te horen dat ik niet het enige vergiet ben in onze hobbydozenclub. Mij overkomt het ook vaak dat ik iets wil gaan pakken, maar als ik naar de ruimte loop waar dat zou moeten liggen, ben ik alweer vergeten wat ik daar ook weer ging doen. Ook gebeurt het heel vaak dat ik aan mijn dochter vraag hoe haar dag is geweest, bijv. als ik aan het koken ben, en dat ik dat 10 minuten later weer doe. Krijg ik steevast te horen: Mam! Dat heb je me net ook al gevraagd .  En dan durft ze ook nog te zeggen: Dat krijg je als je ouder wordt . Maar ik merk nu dus ook al dat jongere hobbydozen dan ik ook wel het een en ander vergeten
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 13:01

Ze noemen wat wij allemaal hebben: A.A.A.D.D.

Heb jij ook A.A.A.D.D. ?

Er is eindelijk een diagnose voor ons probleem.

Het heet A.A.A.D.D. Ofwel: Age Activated Attention Deficit Disorder.

Dit zijn de symptomen: Je beslist om de auto te wassen, je vertrekt richting auto en ziet de post op tafel liggen.

OK, je gaat de auto wassen, maar eerst toch even de post doorbladeren.

Je legt je autosleutels op je bureau, filtert de reclamefoldertjes uit de hoop post en ziet dat de vuilnisbak vol zit.

Dus leg je de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op je bureau en zet de vuilnisbak buiten.

Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen. Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer? Oeps, je hebt er nog maar 1.

Je hebt nog reserveformulieren in de kast boven.

Ah.., daar staat je cola nog.

Eerst die extra overschrijvingen zoeken.

Maar wel eerst die cola wat verder van de computer zetten of je slaat hem nog omver en dan mors je op je toetsenbord.

Weet je wat, zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft hij fris.

Je gaat naar de keuken en bemerkt dat je plantjes er nogal droog bij staan, die hebben dringend water nodig!

Je zet de cola op het aanrecht en hola, daar ligt je zonnebril!

Die zocht je al de hele morgen. Je legt die best maar even weg voor je het vergeet.

Je vult het gietertje met water en vertrekt naar de bloempotten.

Aaaargh!

Iemand heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen!

Als we vanavond TV willen kijken, zullen we er nooit aan denken om in de keuken te kijken, dus leg je de afstandsbediening beter direct in de woonkamer.

Je giet wat water in de bloempotten en morst op de vloer, gooit de afstandsbediening op een kussen in de zetel en je gaat terug naar de hal.

Waar was je nu weer mee bezig?

Aan het einde van de dag:

De auto is niet gewassen, de rekeningen zijn niet betaald, de cola staat op het aanrecht, de bloemen kregen te weinig water, je hebt nog steeds 1 overschrijvingsformulier en je vind je autosleutels niet meer...

Je probeert te ontdekken hoe het komt dat er vandaag niets is gebeurd.

Daar begrijp je echt niets van, je was de hele dag toch druk bezig!!!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2011 om 13:15

Hé gelukkkig kan mijn vergeetmenietjes een naam geven Jips ben er maar blij mee

En de rest van al die dingen komen mij zeer bekend voor maar gelukkig zijn er zo te lezen veel meer dames die er last van hebben.Als ik een patroon van te voren lees durf ik er vaak niet eens aan te beginnen dus ik doe maar gewoon, bij engelse patronen zeg ik wel vaak doe maar even niet want daar snap ik helemaal niets van ook niet met een vertaalschema.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 09:54
Al gaande weg leer je he!
Ik heb de basissteken geleerd van mijn moeder en nu vogel ik het allemaal zelf uit. Als mijn zus soms iets niet snapt zegt mijn moeder al: dat moet je maar aan leonie vragen, die kan het inmiddels beter .

Wat goed om te lezen Jips, van die dagen heeft iedereen volgens mij wel eens
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 10:22
 echt wel Jessica
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2011 om 13:37
van die dagen? Hahahaha, kan beter de dagen tellen dat ik het niet heb
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns