Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jean Greenhowe nederlands

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jean Greenhowe nederlands
    Posted: 27 Oktober 2010 om 17:02

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een nederlandse vertaling van de boekjes van Jean Greenhowe, kan iemand mij hieraan helpen?

Patronen van poppen en/of knuffels zijn ook van harte welkom. Liefst op zijn nederlands.

Groetjes Ingebeeltje

www.dreamingnails.nl
Back to Top
Mirretje1 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 14 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirretje1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2010 om 20:06

 Ha Ingebeeltje, voordat jij wat vraagt, is het misschien leuker voor ons als jij je eerst even voorstelt.

In ieder geval van deze kant welkom alvast

Back to Top
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2010 om 20:21
Geregeld staat op de site voorstellen!

Groetjes ingebeeltje
www.dreamingnails.nl
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2010 om 20:28
OKE DAN STUUR IK JE NU EEN PATROON TOE VAN JANE. VEEL PLEZIER ER MEE.
Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 245
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2010 om 21:07
Hallo Martha,

Ik heb net even gegooglde op Jean Greenhowe maar zou ik het patroontje misschien ook mogen hebben vind haar hele leuke dingen hebben.

Alvast bedankt
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 00:02
URSULA JE HEBT MAIL
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 08:11
jullie hebben mail....

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 245
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 08:48
Ze zijn echt heel leuk.
Dank jullie wel
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 08:54
wat een geweldige patroontjes, Zou ik ook mee mogen delen?

Dan ga ik oma aan het werk zetten voor 5 december. Dank je wel alvast

Groetjes Wenke
Back to Top
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 11:18

Ik kan helemaal geen patronen vinden, wat doe ik verkeerd :(

Kan iemand mij een beetje wegwijs maken op dit forum want ik ben nieuw hier.....

Alvast bedankt

www.dreamingnails.nl
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 11:51
malofa je hebt mail..

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 12:01
Ingebeeltje, de patroontjes worden naar je emailadres gestuurd.
Je vindt ze dus niet op dit forum. Je hebt wel verschillende rubrieken : vragen, coffiecorner, creaties enz....de persoonlijke berichtjes vind je in je inbox.
Back to Top
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 12:19

Ik heb ze ook niet in mijn email ook vreemd?

Zou diegene die naar mij patroontjes van poppen of een vertaling van Jean naar mij willen mailen ik heb helaas nog niets per mail ontvangen.

Alvast bedankt :-)

 

www.dreamingnails.nl
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2010 om 17:02
ik heb nog een keer gestuurd.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 29 Augustus 2010
Locatie: Thailand
Status: Offline
Points: 394
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2010 om 09:24
Hoi eugenie,

Ze zijn aangekomen. Bedankt hoor. Ga ze dit weekend naar oma brengen!

Groetjes Wenke
Back to Top
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2010 om 13:58

Ik wil even iedereen bedanken die een patroon naar mij heeft gestuurd :-) ben er erg blij mee, als iemand anders een patroon wilt van Jean hoor ik het graag, alleen zijn het engelse boekjes.

Wens ik iedereen nog een fijn weekend!

Groetjes Ingebeeltje

www.dreamingnails.nl
Back to Top
beetle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 18 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 225
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beetle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2010 om 14:21
zou ik ze ook mogen aub
Back to Top
ingebeeltje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingebeeltje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2010 om 14:29

Misschien kan je me je mailadres zenden per pm dan stuur ik je de patronen die ik gehad heb toe is dat goed?

 

www.dreamingnails.nl
Back to Top
susanmv2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer susanmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 16:53

Hallo dames,

Ik ben susan moeder van 2 dochters.

 

Nu ben ik opzoek naar een breipatroon van Jean Greenhowe en dan een Clown.

Ik zal even in het kort uitleggen waarvoor. We gaan met school rond kerst geld inzamelen voor de Clini Clowns en nou leek het ons erg leuk om een gebreide Clown als mascotte in school te zetten vandaar dat ik opzoek ben naar een patroon.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

susanne
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 18:02
Hallo Susanne, ik heb een paar Nederlandstalige clowntjes uit een Diana tijdschrift. Als je me je mailadres doorgeeft, of het in je profiel zet bvb bij MSN messenger (dan kunnen alleen ingelogde leden het zien), dan kan ik ze je mailen.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns