Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jessica Tromp website

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jessica Tromp website
    Posted: 12 Januari 2011 om 19:12

Hebben jullie dat nou ook...? Telkens als ik op de site van Jessica Tromp kom, of als er een link van de site wordt gegeven, kom ik niet verder op die site. Wat ik ook aanklik bovenaan, de rest blijft hetzelfde. Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, helpt allemaal niets. Ben benieuwd wat er fout kan gegaan zijn en of jullie er ook last van hebben..

Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 17 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 19:19
Zit je wel op de goede site? Schrijf je een streepje tussen haar voor- en achternaam?
(Er is ook een site zonder streepje namelijk )
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 19:25
Ik bedoel deze site http://www.jessica-tromp.nl/  en dat is toch echt met een streepje...
Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 24 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 114
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 20:12
Ik heb dat vorig zomer ook gehad, met mobiel internet. Op
de laptop lukte het wel.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 20:27
Bij mij lukt het wel ik klik via de link die je hier geef en kan dan op alle andere linkjes klikken
groetjes Marlan
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2011 om 21:11

Op mijn laptop heb ik draadloos internet, op de pc boven gaat het via een kabeltje.. Bij allebei lukt het niet. En ik kan me herinneren dat ik bakweg een jaar geleden wel alles aan kon klikken. Tja, als het Marlan wel lukt om door te klikken, dan moet de site in orde zijn en ligt het probleem toch elders. Het gekke is dat ik het eigenlijk niet met andere sites heb.. Misschien maar eens een computerfreak vragen...

In elk geval bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 08:43

Hoi Bij mij doet alles het wel hoor. Met draadloos netwerk. Ligt ws dan toch aan de instellingen in je pc. Maar welke dat zijn weet ik ook niet.

 

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 09:50
Ik kan er ook gemakkelijk op
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 11:45
ook geen problemen met de site....
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 11:58
Ik vrees dat ik de site gewoon niet snap. Kom gewoon nergens. Lekkere kluns ben ik
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 12:04
Welke browser gebruik je ? Misschien ligt het daar aan.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 13:56

Ik heb ook ggen problemen met de site, het lukt prima
vlijtig liesje 4961
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 16:27
Vandaag heb ik het op mijn werk geprobeerd, en het was hetzelfde als thuis dus... jammer hoor!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 16:55
Volgorde die ik doe en het dan wel zie.
Op de link klikken in het forum.
Dan onder de foto staat een tekst
58-HAAKPATRONEN-Tekst

daaronder staan allerhande onderwerpen
telpatronen haken haakpatronen.
Als je daar dan op klikt.
opent de website veder.
Tevens staan er in de linkerkolom allerhande linken.
Als je daar op klikt opent het ook vanzelf.


Onderaan staat wel dat je cookies moet accepteren
En Javascript geïnstalleerd moet hebben. Ik zou het
gewoon nog eens proberen.
Succes
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 17 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 18:18
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 19:21

Mayolijn, ik heb je tips opgevolgd : Op de link klikken in het forum.
Dan onder de foto staat een tekst
58-HAAKPATRONEN-Tekst
Het gekke is dat ik even heel kort idd zie staan 58-HAAKPATRONEN-Tekst, maar daarna flitst meteen het woord START Home weer terug, en dat gebeurt bij alles wat ik maar aanklik uit de bovenste balk... Ik krijg geen melding dat ik cookies moet accepteren en Javascript is geïnstalleerd, dat gebruik ik vaker..

Speets, ook jouw tip heb ik geprobeerd, maar ik krijg meteen en alleen maar de startpagina..., gek hè?

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 21:12
heb je al geprobeerd op de site te klikken en dan  ... haken aanklikken?
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 21:23

Ook dat heb ik al heel vaak geprobeerd, maar ik kan helemaal niets met die site.

Nu heeft zojuist een computerexpert even meegekeken over mijn schouder en hij heeft even wat zitten proberen. Volgens hem is het het oude site die alleen goed is te openen met wat oudere internet explorer versies.. Tja, en ik heb een nieuwe laptop en ook op mijn werk hebben we nieuwe apparatuur...

Zijn er hier mensen met vrij nieuwe pc's die de site wel kunnen opnemen?

Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2011 om 22:25
Ik heb er ook al maaaaanden last van.
Kan er gewoo niet meer op komen, alleen de start pagina.
heel jammer, wanter staan zoveel leuke dingen op.
Back to Top
speets View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 17 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer speets Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2011 om 14:37
Wat raar joh, daar moet vast een oplossing voor zijn. Ik zou het vragen aan degene die jou deze pc geleverd heeft (en hopen dat die er genoeg verstand van heeft ).

Of op een computerforum kijken of het probleem al aan de orde geweest is en anders je vraag daar stellen, daar krijg je vast wel antwoord.

Bv.
http://www.helpmij.nl/ of http://forum.computeridee.nl/archive/index.php

Of vraag het aan Microsoft zelf, via http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/help
Je kunt de mate van beschaving van een land aflezen aan de manier waarop men de dieren behandelt (Ghandi).
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns