joepie info woezel en pip haakpatronen |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die zijn echt mooi zeg!! Complimenten dat je die zo hebt kunnen ontwerpen.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
ik blijf ze mooi vinden, en vind het erg knap dat je ze zonder patroon hebt kunnen ontwerpen,
ik ben benieuwd wanneer ze in de winkel te koop zijn
liefs welp
|
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Ze zijn erg leuk, geweldig om je eigen patroon straks in de winkel te zien.
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Gefeliciteerd!! Ik zou zeggen: Daar moet op gedronken worden.
Ik vind het bovendien ongelofelijk knap.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
kersepit ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2013 Status: Offline Points: 44 |
Wat een goed nieuws! Ik kijk steeds met smart op je blog of ze al zijn goedgekeurd. Ik ga ze zeker bestellen! Mijn kinderen zullen ze geweldig vinden.
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
wat mooi ,knap dat je dit voor hen uitgewerkt hebt
het resultaat is geweldig
|
|
![]() |
|
lecerated ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: heerhugowaard Status: Offline Points: 18 |
Hey!
ik vroeg mij af of de patronen al te koop zijn, ik ben zelf zwanger en ik zou ze zo graag voor mijn kleine willen maken Groetjes lesley
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Ik zie wel waar je inspiratie vandaan is gekomen:
![]() Woezel & Pip in het theater (op de achtergrond)
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Gefeliciteerd! Heel knap dat je die patronen geschreven hebt. Succes met de verkoop!
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Hennepen ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 September 2013 Status: Offline Points: 1 |
Hallo allemaal!! Weet je onderhand ook of de patronen al te koop zijn??? Ik heb een kleinzoon die helemaal maf is van Woezel en Pip en zou ze dus héél graag willen maken !!! Ze zijn prachtig!!!
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Knap van je hoor. Gefeliciteerd!!
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Lecerated en Hennepen, hebben jullie het allereerste stukje van dit topic gelezen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
geweldig!
|
|
![]() |
|
AnikaVlasman ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 September 2010 Status: Offline Points: 3 |
Nou mooi hoor
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
goed gedaan
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
anferjo ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Hallo
Ik vind je patronen van woezel en pip erg leuk ik heb een nichtje die heel graag woezel en pip knuffels wil , kan ik het patroon van je krijgen?
|
|
![]() |
|
joyceb84 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2013 Locatie: Eindhoven Status: Offline Points: 83 |
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of deze patronen intussen ergens te koop zijn! Ze zijn in ieder geval erg schattig en lijken erg goed!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Gefeliciteerd. Nu word je moeite beloond. Klasse.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Super Gefeliciteerd!
|
|
![]() |
|
anferjo ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
super we horen welwanner we aan de slag kunnen!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |