Joke[josl]erg ziek[update pag 3] |
Reageer | Pagina <12345> |
Autheur | |
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat schrik ik hiervan. Wat een narigheid hier weer op het forum. Voor Joke vooral, maar voor iedereen die op dit moment verdriet heeft en narigheid, wil ik heel veel sterkte toewensen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kaartje is op de bus gegaan
|
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goede morgen lieve hobbyvriendinnen.
De familie van Joke zou na het weekend meer horen over haar toestand en dit bericht kreeg ik vanmorgen binnen. -------------------------------------------------------- Na een gesprek met de arts mochten we Joke vandaag mee nemen naar huis en met een hoeveelheid medicatie. Ze krijgt zo spoedig mogelijk een oproep van de Daniel de Hoed kliniek voor div. bestralingen in haar hoofd. Hoeveel dagen dat gaat duren weten we nog niet maar daarna gaat ze weer in behandeling voor haar long in het Fransiscus gasthuis. Ze is lichamelijk nog erg zwak maar is toch aardig uit de put geklommen, ze eet en drinkt weer normaal. Geestelijk is het Joke nog niet ze kan zich niet concentreren. We zijn er nog niet maar hebben de hoop en het vooruitzicht (ook de arts) dat ze voorlopig bij ons blijft! -------------------------------------------------------- Nou dat is toch fijn om te lezen ,super goed nieuws. Bedankt dat jullie zo lief gereageerd hebben en dat jullie allemaal spontaan een kaartje hebben gestuurd. Zodra ik weer wat hoor geef ik het jullie door. Lieve groetjes Renate |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje wat heftig zeg allemaal. pffff vreselijk.
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een hele boterham doe haar zeker heel vele groeten en vele knuffels
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pff, wat een zwaar bericht. Dat zal een moeilijke tijd worden. Gelukkig brand er een lichtpuntje aan de horizon!
|
|
vrioom
Hobbywonder Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker, goed nieuws dat ze allemaal een lichtpuntje zien. Allemaal veel sterkte . Vooral voor Joke zelf.
|
|
vrioom
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga voor haar duimen en een kaarsje branden.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ook
en doe haar maar de groeten ook van de hobbydoosjes uit belgie |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjongejonge, dat is niet niks. Ik wens haar heel veel
moed en sterkte, alle goeds voor de toekomst voor haar en allen om haar heen! Een hartelijke groet Wil B. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een kaarsje brandt hier alle dagen, voor mijn man, en voor iedereen die wel wat hulp kan gebruiken, dus ook voor Joke. Ik heb gisteren een kaartje naar haar op de post gedaan
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weer een beetje licht aan de horizon. Ik denk veel aan haar en bid dan voor haar. Fijn dat je ons op de hoogte houd, Renate!
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat een verdrietig nieuws!
Fijn dat er behandelingen mogelijk zijn. Ik wens haar en haar man, veel sterkte toe. |
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat een zware tijd voor Joke en haar naasten worden.
Vanaf hier wens ik hen veel sterkte toe. Leonie jij ook voor je man hè. Gaat het al wat beter met hem? Groetjes, Tineke01 |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat erg...... Veel sterkte met de behandelingen gewenst Joke, hopelijk voel je je gauw beter. |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een kippevelnieuws, ik wens Joke en haar familie veel kracht en sterkte! |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een naar nieuws, heel veel sterkte voor iedereen.
|
|
groetjes miranda
|
|
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goede morgen lieve mensen,hier weer een update over
Joke van haar man Kees ------------------------------------------------------- Hallo lieve Vrienden, Heel fijn dat jullie zoveel kaarten met lieve teksten, bloemen enz hebben gestuurd naar Joke het doet haar goed dat zoveel mensen aan haar denken. Hoewel ze zich nog zeer moeilijk kan concentreren leest ze de kaarten toch met een traan en een glimlach. Vanmiddag (woensdag 26 okt.) moesten wij ons melden in de Daniel de Hoed kliniek voor een intake en verdere behandeling. De beide kanjers Birgite en Miranda zijn mee geweest en zijn een enorme steun voor haar en mij. Vanwege haar algemene zwakte was het een hele opgave om het vol te houden ook al de rit heen (file) bijna ander half uur viel haar zwaar. Erg goed en snel zijn we daar geholpen, er is een masker van haar gezicht gemaakt en nog een scan van haar hooft. Afgesproken is dat volgende week woensdag zal worden begonnen met 5 dagen achter elkaar een bestraling. Verder is ons helaas medegedeeld dat er een grote kans is dat Joke nooit helemaal de oude zal worden door teveel druk in haar hooft; veroorzaakt door de tumor. Maar we hopen op een wonder en ze heeft een ijzer sterke wil om er het beste van temaken. Helaas door haar chronische vermoeidheid en haar slechte concentratie kan Joke niet communiceren aan de telefoon of bezoek ontvangen, ze kan het niet aan. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en haar voorlopig met rust laten, we moeten geduld hebben en mocht wel zo ver zijn laat ik het jullie natuurlijk weten. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen en nogmaals bedankt voor jullie fijne reacties het doet ons ontzettend goed! Liefs Joke en Kees ------------------------------------------------------- Sterkte voor jullie allemaal, |
|
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een nieuws zeg heel veel sterkte en beterschap!!!! |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Reageer | Pagina <12345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |