Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenjong poesje

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 13:14
Ik heb ook twee konijntjes uit de konijnenopvang gehaald om bij mijn twee dames te plaatsen. En vervolgens heb ik nog twee konijnen erbij gekregen omdat de kinderen er niet meer naar om keken. Ze zitten met z'n zessen bij de kippen in een ren van 35 vierkante meter. Het is leuk om te zien hoe ze steeds meer konijn worden en lekker hun gang kunnen gaan. Ze kunnen graven in de grond (er ligt gaas onder de ren) en lekker klimmen en rennen.
Back to Top
marjolein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 300
Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 15:47
ja!! dat is nog eens konijnen houden he
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 16:22
hallo edith
gaat dat goed die konijnen in het kippenhok,??????????
groetjes puckBig smile
Back to Top
Colinda View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 39
Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2007 om 22:08

Wat een scheetje he! En ze reageren op schoenveters, op zachte pantoffels en spinnen het liefst zo dicht mogelijk bij je oor!

 

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2007 om 13:14

Ja Puck, het gaat heel goed. We waren gewaarschuwd dat het een probleem zou kunnen zijn omdat de kippen ze in de ogen zouden kunnen pikken. Maar de eerste twee dagen toen het eerste konijn kwam hebben de kippen twee dagen op het dak van hun kippenhok gezeten. Het kwam wel goed, maar bij elk volgend konijn bleven ze toch eerst uit de buurt. Nu gaat het goed en ze doen elkaar niets. Soms zit er een konijn achter een kip aan en soms een kip achter een konijn, maar ze doen elkaar niets. Ze jagen de ander alleen weg als ze wat persoonlijke ruimte willen (of alle twee hetzelfde eten).

Ook met eten gaat het goed. We kunnen niet voorkomen dat de konijnen soms legkorrels eten of de kippen konijnenvoer. Het groenvoer is voor iedereen en het graan voor de kippen, maar de konijnen eten daar ook vrolijk van mee. Het eerste konijn was brutaal en joeg de kippen weg om mee te eten (ik ben ook snel haar een portie gaan geven zodat ik voor de kippen rustig ergens anders kon strooien) en ze heeft de andere konijnen geleerd graan te eten.

Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2007 om 17:01
Wat een moppie!
Groetjes, Yvonne
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns