Jullie hulp, patroon lezen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zeg ik, jij kunt het in het werk het beste zien. Maar ik weet niet of dat waar is, want je haakt nog maar 4 rijen en dan ben je klaar - dat is maar een heel klein stukje. Zelf kan ik het eigenlijk alleen maar vergelijken met mijn brei ervaring en dan is de schouder meestal een schuin aflopende lijn, hoog bij de hals laag bij de arm - dit laatste stuk zit niet echt meer bij de hals - het ligt op je schouder. Bep is een super haker - vandaar dat ik na het lezen van haar antwoord snapte wat de bedoeling is (of dat hoop ik dan maar) Waar rug- en voorpand elkaar ontmoeten is eigenlijk altijd een scherpe lijn, als je dat halve stokje en vaste aan het einde maakt krijg je een soort bolling en 2 halve bollen kun je niet mooi aan elkaar sluiten - 2 schuine rechte lijnen wel Kijk anders eens hoe het rugpand eindigt - want die 2 delen moeten mooi op elkaar aansluiten.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |