Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jullie hulp, patroon lezen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2020 om 07:46
Dat zeg ik, jij kunt het in het werk het beste zien.
Maar ik weet niet of dat waar is, want je haakt nog maar 4 rijen en dan ben je klaar - dat is maar een heel klein stukje.
Zelf kan ik het eigenlijk alleen maar vergelijken met mijn brei ervaring en dan is de schouder meestal een schuin aflopende lijn, hoog bij de hals
laag bij de arm - dit laatste stuk zit niet echt meer bij de hals - het ligt op je schouder.
Bep is een super haker - vandaar dat ik na het lezen van haar antwoord snapte wat de bedoeling is (of dat hoop ik dan maar)
Waar rug- en voorpand elkaar ontmoeten is eigenlijk altijd een scherpe lijn, als je dat halve stokje en vaste aan het einde maakt krijg je een soort
bolling en 2 halve bollen kun je niet mooi aan elkaar sluiten - 2 schuine rechte lijnen wel

Kijk anders eens hoe het rugpand eindigt - want die 2 delen moeten mooi op elkaar aansluiten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns