Jullie ideetjes gevraagd........... :) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Januari 2013 om 16:59 |
Hallo handwerksterren,
Ik ben vrijwilligster in een winkel waar we 2e hands baby-, kinder-, dames- en herenkleding verkopen voor mensen met een kleine beurs. De opbrengst gaat geheel naar goede doelen. Ik heb de etalage tot mijn taak. Nu was ik vanmiddag bij de Kringloop en heb ik voor de winkel 2 witte klamboes gekocht. Waarom? Omdat de winkel in een ouderwets pand zit wat heel hoog is en we hebben dus ook mega hoge etalageramen. De etalage is gewoon een brede vensterbank en dat is dus niet gescheiden van het winkelgedeelte. Wat zouden jullie qua pimpen met de klamboes doen? Welk seizoen denken jullie aan? Ik ben benieuwd naar jullie ideetjes
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zomer,zand, schelpen, shepje en emmertje,slippers en zonnehoed
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
in het voorjaar vlindertjes, bloemen, kuikentjes, lammetjes, paaseitjes.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
In de zomer applicaties van schelpen, vissen en allerlei stranddingetjes. In de herfst applicaties van bladeren, eikels, dennenappels en zo. In de lente applicaties van bloemen vogeleitjes, nestjes en zo en in de winter applicaties van sneeuwpoppen en allerlei kerstdingen. Dit zo uit de losse pols verzonnen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Vlinders, narcissen. tulpen, lammetjes voor het voorjaar!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik sluit me aan bij Krissis
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Oh met een klamboe moet ik denken aan aapjes, bananen, kokos, meloen, mooie grote bloemen, lianen dat soort dingen
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8328 |
Ik zou ook denken aan het voorjaar . vogels (kievit) lammetjes enz
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |