jurk |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Mei 2011 om 15:27 |
Hallo allemaal Heb een vraagje . Mijn moeder maakte vroeger weleens jurken met een gehaaktte bovenstuk en de rest werd dan met stof aangenaaid. Nu is hier in egypte dat een beetje mode heeft iemand een patroon van zoiets heb helaas geef foto of wet iemand waar ik dat kan vinden alvast heel erg bedankt
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik mail je even iets, weet niet of dat is wat je bedoelt maar het is iig een gehaakt bovenstukje.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Hallo Mia, Ik zag dat je sinds mijn mail alle dagen ingelogd bent geweest. Ik zou het wel fijn vinden om even van je te horen of je iets aan het patroon hebt dat ik je heb gemaild. |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Hoi Sorry voor dat ik geen reactie gegeven had het patroon is aangekomen en inderdaad heb ik er wat aan. Kan alleen geen foto's plaatsen want me camera is stuk. die heb ik laten vallen op de bruiloft Die is nu weg hoop dat hij gemaakt kan worden dan kan ik weer me opdrachten laten zien. Het jurkje is inmidels weg en goed gekeurd |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |