jurkje achternichtje |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Posted: 26 Maart 2008 om 13:42 |
Wat een plaatje! Zowel het meisje als de jurk. Staat haar erg snoezig.
|
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 26 Maart 2008 om 13:58 |
Oh, wat lief en mooi.
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 26 Maart 2008 om 14:18 |
Wat een schitterende jurk (eigenlijk een prinsessenjapon) en een beeldig meisje. groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 26 Maart 2008 om 15:32 |
Wat een schattige combinatie van de 2, de jurk en het meisje! Leuk zo'n rossig kind, zoveel roodharige mensen zijn er niet meer. Mijn kinderen hadden ook wel rood kunnen zijn met hun roodharige vader(nu grijs) Maar onze kinderen,en onze kleinkinderen hebben geen rode haartjes. Komt omdat ik en mijn zoon en mijn schoonzoon erg donker zijn. Ik nu niet meer, heb mijn haar voor mijn doen erg licht van kleur. Mijn man was trouwens heel erg blij dat ie geen roodharige kindertjes had verwekt! Ik vind het leuk zo'n roodharig kindje.
|
|
All you need is love.
|
|
*marjolein*
Groupie Lid sinds: 25 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 69 |
Posted: 26 Maart 2008 om 20:28 |
Ja leuk hè. Is ook zo leuk mee te combineren (qua kleding kleuren dan). Haar vader is heel rood en haar moeder is donker. Ze heeft dus rood haar en bruine ogen. Komt niet zoveel voor. Alleen toevallig aan de andere kant van de familie zijn er ook twee met rood haar en bruine ogen. Een daarvan is 25 en ook mijn beste vriendin (staat op mijn site ook, het meisje in de rok http://www.somnia-fashion.com/Gallerij-pagina-Nederlands.htm l). Ik lijk het aan te trekken ofzo, want ook veel (vroegere) vriendinnen van me zijn rood Ik vind het erg leuk en het is bij iedereen weer anders (andere kleur, andere ogen enz.).
|
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 26 Maart 2008 om 22:06 |
ze ziet er schattig uit
|
|
groetjes Thea
|
|
monica
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
Posted: 27 Maart 2008 om 08:24 |
aan de naam van je site te zien ben je omnia fan klopt dat?
|
|
groetjes janny
|
|
*marjolein*
Groupie Lid sinds: 25 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 69 |
Posted: 27 Maart 2008 om 08:55 |
Hihi, nee ik ken Omnia wel, heb ze wel eens op zien treden (wat erg entertainend is overigens!), maar op zich hebben Omnia en Somnia alleen gemeen dat ze allebei Latijnse woorden zijn. Omnia betekent zoveel als 'alles' en Somnia betekent 'droom'. Ik kende de band nog niet eens toen ik mijn bedrijf Somnia doopte
|
|
Tul!p
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Posted: 27 Maart 2008 om 09:01 |
Ziet er heel leuk uit Marjolein. Mijn complimenten. Groetjes Ellen |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |