|
Reageer ![]() |
Autheur | |
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
![]() Posted: 23 December 2009 om 18:00 |
zo'n leuk gehaakt jurkje gezien bij een kledingzaak... grtz Seat |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
slecht te zien zo de onderkant lijkt fileehaken dus makkelijk zat.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
er zit in het voor en achterpand wel een mooi patroon,moet je voeren. geen flauw idee ,waar je zo'n soort patroon kan vinden. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik denk dat ik in mijn zomerse haakbladen moet duiken. Misschien vind ik een jurkje en misschien een hemdje/topje en rokje, die aan elkaar gehaakt kunnen worden. Of het vóór de Kerst gaat lukken, kan ik niet garanderen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
seat67 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
![]() |
het is idd een gevoerd jurkje... |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
Aan de voorkant zit een soort bladmotief zo te zien maar achter kom ik er niet uit.
succes |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb gisteren zitten bladeren onder Dr. Phil. Wel geluisterd, natuurlijk.
Wat ik heb gevonden is een topje met poncho, die ook als rokje gedragen kan worden, een tuniek met mouwen (die je weg kunt laten) en een tuniek die je langer kunt haken zodat ie een jurkje wordt. Dat was het simpele deel, de moeilijkheid is nu om mijn echtgenoot van de computer te jagen, waar de scanner aan vastzit. En dan is het de kunst om alles te scannen, want soms staat het basispatroon bij de foto, maar de extra's op een heel andere bladzij. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
Is leuk! Je kunt op de foto scrollen dan zie je meer details. Inderdaad een soort filet gehaakte blokjes en het 'bladpatroon' (pineapple?) middenvoor is vaak terug te vinden in kleedjes op bijvoorbeeld freepatterns.com. Jurkje op patroon- of krantenpapier uittekenen. Eerst het 'bladpatroon' haken en dan de vorm uit het papieren patroon en dan volgens het patroon de blokjes erom heen haken en beide delen aan elkaar vasthaken? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb drie jurkjes in een mailtje voor je klaarstaan, maar ik heb je mailadres niet. Als je mij nu een mailtje met niks stuurt, heb ik het en kan ik de patronen doorsturen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
De mail is verzonden, twee keer zelfs.
Zijn er nog meer jurkjeshaaksters? Want nu heb ik het in een mailtje staan, gereed om door te ssturen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb je mailtje ontvangen...dank je wel...
|
|
![]() |
|
![]() |
Als er nu nog iemand een pineapple heeft???
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Bessien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() |
Hallo,
Het is een oud bericht, maar ik ben op zoek naar een baby jurkje om te haken , via google kwam ik hier terecht ik weet niet of je me kan helpen maar als je inderdaad nog een patroon van een baby jurkje heb wil ik het graag ontvangen
Groetjes Trijnie |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
spijtig ik kan het niet zien,en kan U misschien dan ook niet helpen.
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
![]() |
Dit onderwerp ging over een damesjurkje. Zoek je een ouderwets of modern patroon? Ik heb babybladen van meer dan 30 jaar oud of van gisteren.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
![]() |
ik heb je iets toegestuurd, hopelijk ben je er iets mee, is een beetje van alles voor baby's
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |