Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kabels breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petra nooij View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra nooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kabels breien
    Posted: 20 Januari 2013 om 00:54
hallo, ik ben voor de eerste keer een sjaal met kabels aan het breien. nu loopt de teltekening voor m1 tot 30 toeren, m2 tot 32 toeren en m3 weer tot 30 toeren. als je nu door gaat breien dan kom je met de eerste toer niet hetzelfde uit. hoe moet ik dit doen? 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 08:34
Het patroon precies aangeven of de beschrijving copiƫren. Dan kan men je misschien helpen. Dit is te weinig informatie.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra nooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 10:33
bij het patroon staat drops102-32  het gaat om een hoofdband in gerstekorrel en een sjaal met kabels
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 11:11
Heel gewoon doorgaan met tricot breien bij M1 en M3 . Als je goed kijkt zie je dat je rapport eindigt met 3 tricot en onderaan weer met 2 tricot begint = dus weer de 5 pennen die er steeds tussen zitten voor je kabelt . De rapporten lopen dus niet gelijk op . M1 enM3 zijn zo eenvoudig dat dat geen probleem moet zijn .M2 begin je  dus weer te herhalen na je laatste is 32e toer .

Je eindigt M3 zoals je begonnen bent dus niet aan het eind van je rapport .

Iets nog niet duidelijk vragen .
Er is altijd wel iemand die helpen wil
succes
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra nooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 11:19
bedankt voor het advies. ha gewoon door. maar ik vroeg me af als ik zo doorga dan loopt het patroon dus niet helemaal gelijk op want dan ben ik al 2 toeren verder met m1 en m3 en dan loopt het patroon niet gelijk als toen ik net begon. maar blijkbaar moet het wel goed komen dus. ik prbeer het wel want ik vind het wel leuk om te proberen en te zien hoe de kabels komen. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 11:37
als je met de buitenste kabels weer opnieuw begint ga je met het middelste rapport nog even door .
als je maar steeds onthoudt dat je tussen de kabels 5 toeren tricot breit dan hoef je helemaalniet naar je tekening te kijken en komt het echt goed . Wel naar je M2 tekening blijven kijken natuurlijk en die steeds blijven herhalen
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra nooij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2013 om 12:41
mutti dank je wel voor je advies. ik zal gewoon doorgaan. petra
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns