kabouter |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Oktober 2018 om 18:49 |
Goeden avond Is er misschien iemand op het forum die een naaipatroon van een kabouter pakje heeft maat 86? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even gegoogled "Knippie verkleedklerenboek". Maar die antiquairs doen net of hun exemplaar goud op snee is. Tjonge wat een prijzen. Probeer het eens bij Mode in Wolle oftewel Andrea Kreativ, misschien hebben die iets. Hun patronen zijn brei, haak of naai.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik had die prijzen ook gezien.
Dank je wel voor de moeite die je voor me hebt gedaan. En ik ga kijken naar je andere suggestie. Het vervelende is dat de persoon het 12 oktober al nodig heeft. Misschien iets uit de losse hand proberen te maken |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je een patroon hebt van een broekje en een jasje /bloesje zou je dat kunnen gebruiken. De puntmuts is gewoon een lange driehoek knippen. Succes 🍀
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
De puntmuts kun je in segmenten knippen. Desnoods haken of breien. De schoentjes met punt aan de tenen misschien ook. Of schoentjes van Zeeman met een belletje aan de teen.
Overigens had ik het niet gedaan, op zo korte termijn. Ik zeg de laatste tijd toch al dat ik tot de Pasen volgeboekt ben. Als mensen dan proberen of het volgend jaar in de lente gaat lukken, zeg ik dat ik geen jaartal had gezegd. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
Overigens had ik het niet gedaan, op zo korte termijn. Ik zeg de laatste tijd toch al dat ik tot de Pasen volgeboekt ben. Als mensen dan proberen of het volgend jaar in de lente gaat lukken, zeg ik dat ik geen jaartal had gezegd.[/QUOTE] Het is voor mijn eigen kleindochter |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ge een patroon hebt voor maatje 80 dan kunt ge het zo vergroten naar een 86, max. een 92
http://iene-miene.blogspot.com/2014/01/hoe-teken-je-een-patroon-1-2-maten.html |
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |