Kalkoen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Mei 2015 om 13:38 |
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat een prachtige kalkoen is dat
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Wat een prachtbeest.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Helemaal leuk! En wat mooi gehaakt.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
is dat de kleur kalkoen die bij jullie rondloopt?
knap hoor en die lellen en kam zijn cool. |
|
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
dit is wat er bij ons rondloopt;
![]() de kleur van de lellen en kam varieert, als hij rustig rondloopt is het lichtblauwgrijs, als hij zich opwindt wordt het felrood |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
die is leuk!!!!
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuk beestje
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Zo die is gaaf zeg!
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
dat zijn leuke kalkoenen, al gaat mn voorkeur naar de gehaakte, die lellen en losse stukken vel vind ik lichtelijk eng
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Ik vind je gehaakte mooier (en vriendelijker ogen) dan het dier dat in je tuin rondloopt.
(maar zo rond kerst denk ik dat mijn voorkeur gaat wijzigen :) ) |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die is wel mooi van kleur den Bressant den tweede en ge hebt het goed nagebootst in de gehaakte.
Maar waarom hebben die zo'n gierenkop en broebbelnek? Heeft dat een functie zoals bij de gieren? Die beesten zouden er al een pak vriendelijker uitzien met pluimen op hun nek en kop. |
|
|
|
![]() |
|
De hennen vinden dat aantrekkelijk. En nee, deze is niet vriendelijk. Ik had vandaag een zwarte broek aan met paarsrode top, en toen viel hij aan ... Dacht zeker dat ik een concurrent was. Oftewel: een kippige kalkoen. Zijn voorganger (bressant de eerste) was veel aardiger, die kon je oppakken. Die lel wordt heel warm, en ze worden daar graag gestreeld, is heel zacht. Ze zijn heel grappig als ze slapen, dan hangt die kop gewoon naar beneden.
De hen zit trouwens te broeden, er zijn al vier kuikens uit maar ze gaat net zo lang door totdat alle eieren uit zijn denk ik. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Ik ben zo geen fan van levende kalkoenen. Geef mij maar de gehaakte, die is super geworden.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ik vind de gehaakte versie ook mooier (kalkoen vind ik een heel vies beest om te zien)!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooi. Ik ben ook niet zo'n fan van levende kalkoenen - zeker niet als ze zich gaan opwinden en van die geluidjes maken. Wij hebben kippen
en zelfs daarvan zeg ik altijd al - altijd 1 oog op de haan houden, je bent in zijn territorium en je denkt zelf niet als een kip - als hij echt vals
zou zijn, dan lag hij binnen een week in de pan.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat heb je die leuk gemaakt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |