Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kan het erger?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 20:25
Ken je dat boek "Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor", daar zit een demente dame fervent
te breien, zodra ze naar bed is - haalt dochterlief het vandaag gebreide weer uit. En vertrouwt de lezer toe dat ze eerst wel
steeds nieuwe wol kocht, maar dat dat een beetje duur werd !!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2014 om 23:15
Zeg LW, wil je beweren dat langzaam begin te dementeren???? Gisteravond was ik daar wel even bang voor, maar dat gevoel is weer over. De 2 mouwen zijn klaar. Nu de hele handel in elkaar zetten. Morgen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 09:37
gewoon even rustig ademhalen en opnieuw beginnen. Maar dat gaat jouw wel lukken Lidwina.
Succes meid.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 09:52
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Zeg LW, wil je beweren dat langzaam begin te dementeren???? Gisteravond was ik daar wel even bang voor, maar dat gevoel is weer over. De 2 mouwen zijn klaar. Nu de hele handel in elkaar zetten. Morgen.
Nee zou ik nooit doen, ik vroeg of je dat boek kende Wink
Dat is helemaal geen fijne ziekte, mijn moeder heeft het - gek word je ervan.
Je was gewoon even onoplettend en dat gebeurt ons allemaal wel eens en dan is het fijn om er met anderen over te lachen.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 18:56
Nee, ik ken het boek niet, maar die passage had al ik wel ergens gelezen. Ik lees zo goed als geen boek meer. Ik brei en haak liever. En voor de rest, inderdaad er mee lachen. Een mouw is al dicht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 19:17
Bij mij passen ook heel vaak de mouwen niet, dus ik moet ook vaak 3 mouwen breien terwijl wij maar 2 armen hebben.
3 armen zou trouwens wel handiger zijn, dan kun je gewoon doorbreien en T drinken.
Ik heb gemerkt dat ik het dichtmaken niet eens zo erg vind, als ik eenmaal begonnen ben gaat het als vanzelf.
Nog effe en je hebt m af Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns