Kan het erger? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ken je dat boek "Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor", daar zit een demente dame fervent
te breien, zodra ze naar bed is - haalt dochterlief het vandaag gebreide weer uit. En vertrouwt de lezer toe dat ze eerst wel
steeds nieuwe wol kocht, maar dat dat een beetje duur werd !!!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeg LW, wil je beweren dat langzaam begin te dementeren???? Gisteravond was ik daar wel even bang voor, maar dat gevoel is weer over. De 2 mouwen zijn klaar. Nu de hele handel in elkaar zetten. Morgen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
gewoon even rustig ademhalen en opnieuw beginnen. Maar dat gaat jouw wel lukken Lidwina.
Succes meid. |
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is helemaal geen fijne ziekte, mijn moeder heeft het - gek word je ervan.
Je was gewoon even onoplettend en dat gebeurt ons allemaal wel eens en dan is het fijn om er met anderen over te lachen.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, ik ken het boek niet, maar die passage had al ik wel ergens gelezen. Ik lees zo goed als geen boek meer. Ik brei en haak liever. En voor de rest, inderdaad er mee lachen. Een mouw is al dicht.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mij passen ook heel vaak de mouwen niet, dus ik moet ook vaak 3 mouwen breien terwijl wij maar 2 armen hebben.
3 armen zou trouwens wel handiger zijn, dan kun je gewoon doorbreien en T drinken.
Ik heb gemerkt dat ik het dichtmaken niet eens zo erg vind, als ik eenmaal begonnen ben gaat het als vanzelf.
Nog effe en je hebt m af
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |