Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kan iemand mij helpen met dit patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lindaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Mei 2017
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kan iemand mij helpen met dit patroon
    Posted: 02 Mei 2017 om 12:09
Ik zet mijn vraag hier ook nog maar even neer

Ik heb dit patroon gevonden: http://www.lionbrand.com/lby_freedownload/download/link/product_id/122441/

en het lijkt me dus zo vreselijk cool om zelf een babytruitje te breien. Ik kan ribbels breien maar dat patroon...Ik snap er echt niks van...

Zijn er vrouwen die mijn willen helpen? Of misschien een youtubefilmpje willen maken? Dat is namelijk iets wat erg goed helpt bij mij, dan kan ik het dus goed in mij opnemen zeg maar...

Andere patronen van makkelijke babytruitjes die uit 1 stuk gemaakt zijn zijn ook ontzettend welkom!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2017 om 18:23
In tijdschriftenwinkels liggen Phildar boekjes met babypatronen, sommige voor beginners. En anders zijn er ook nog brei- en haakbladen voor baby's, Andrea Kreativ bijvoorbeeld. In de bieb zijn ze vast ook wel te vinden. Ben je geen lid, mag je toch in de kasten zoeken, en dan stilletjes in de leeszaal foto's maken. Dit klinkt foei, maar anderen lenen die boekjes en kopiƫren thuis.

Op het moment ligt er een boek Klompelompe met schattige patronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2017 om 18:41
Ik zou ook gewoon eens in een winkel gaan neuzen naar eenvoudige c.q. voor beginners patroontjes. Succes!
Back to Top
lindaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Mei 2017
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 09:48
Sorry, het gaat mij om dit patroon
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 10:39
Je zei, dat andere patroontjes ook welkom zijn. Ik ben bijna 70 en hoewel ik een laptop heb en op internet zit te neuzen, heb ik patronen liever op papier. Daarom geef ik altijd de tip om in tijdschriftwinkels en bibliotheken te zoeken.

Wij kunnen ook niet ruiken of je soms eens een babykleertje voor een vriendin wilt maken of voor je eigen kind een garderobe bij elkaar wilt breien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 11:10
@Lindaatje, het is niet zinvol om je vraag op 2 plekken op dit forum neer te zetten, dat werkt verwarring in de hand.
Bij vraag staat jouw vraag prima en wie weet lukt het ons samen. Ik heb mezelf nu eindelijk maar eens aangemeld bij Lion Brands
dan zal ik het patroon straks eens bekijken.
 
Back to Top
lindaatje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Mei 2017
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 14:38
Nee, i had het inderdaad beter maar op een plek kunnen zetten
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 15:17
Zo'n forum is soms een verwarrend iets
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.520 seconden.
Lang Yarns