Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kapsel drakosha

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 23:00
Ja, het ziet er wel uit als die trollepoppetjes.
Ik denk dat ik gewoon donderdag maar weer eens een hobbywinkel binnenga en kijken wat ze me daar kunnen leveren.
't Ziet er wel lekker zacht uit.

Beelden van de draak volgen na voltooiing, duurt niet lang meer.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 22:14
is dat niet hetzelfde spul als wat die trolle poppetjes hebben
Groetjes Maria
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 21:11
ik weet niet wat het is maar ik zou denken haar-extensions of hoe noemt ge dat of een stukske van een groene pruik. De bovenkant (dus boven de bloemetjes) ziet eruit als tule maar dat kan zijn door de achterkant van die witte doek dat het dat uitzicht geeft.

Ik zou een klein rondje haken en daar die haren doortrekken en zo vastnaaien op de kop. En dan met de haarlak erop om het overeind te houden.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2015 om 20:03
Goed, na alle inspiratie-ideeën die ik van jullie gekregen heb voor mijn nichtje, is het toch iets heel anders geworden.
Ik heb een draak voor het guppie gemaakt (geboren in het jaar van de draak, niet dat het een draak is, integendeel... schat van een meid).

Nu is Drakosha bijna klaar (oftewel: Chef smoelwerk gaat alle onderdelen netjes samennaaien voor mij. Moeders is daar veel beter en netter in.. Ze heeft de draak al een mooi smoel gegeven, nu alles nog assembleren).

Maar goed.. ik kan het dier op elke manier versieren die ik wil uiteraard, maar juist het kapsel in het voorbeeldplaatje heeft mijn hart gestolen...
Wat voor spul is dit en hoe krijg ik het zo mooi op het hoofd?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns