Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kast vol

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 14:42
Originally posted by Annita Annita wrote:

Is dit één of ander virus dan? Ik durf niet eens iemand mee te nemen naar de zolder!! Zoveel wol en katoen ligt daar.
Kan het ook niet laten om een wolwinkel voorbij te lopen, zonder iets te kopen.
Zijn er nog méér slachtoffers? Dan horen we dit graag.
Dacht dat ik de enigste was met deze afwijking!


Mijn vriend was pas wat aan het zoeken in mijn schuur. Had te maken met een zaag en een schroevendraaier. Ipv dat hij vroeg waar dat lag trok hij zelf wat bakken open. Kon hem bijna reanimeren hahaha. Hij dacht dat mijn voorraad alleen in de woonkamer stond. Op zijn verzoek ben ik nu wel de boel in de woonkamer aan het ordenen (had wel gelijk er lagen 10 bollen Saskia op de bank haha)

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 14:51
ik kan niet wachten tot mijn dochter alleen gaan wonen, dan maak ik van haar kamer mijn hobbykamer van.

Maar dat duurt hopelijk nog minstens 15 jaar LOL

Ik moet toch ook altijd een bolletje kopen hoor.

Ik mis nog donkerbruin en oranje en....en ....en .....



http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 15:04
zeggen jullie echtgenoten ook als je samen in een winkelcentrum loopt, nee doorlopen meis, je hebt al meer dan genoeg, neee niet waar ik heb die kleur nog niet.
lydia wijsbroek
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 15:41
Nee dat zeggen mijn zonen en die trekken me hard mee
bij wol, boeken, kralen, scrapspullen en bij stofjes vandaan lol LOL
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 15:47
ik ga dan meestal alleen winkelen ;-)

en eigenlijk zegt die daar nooit iets van, zolang ik haak, zwijg ik, dus zwijgt hij ook :p


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 19:10
Ha, ha, ha... Als ik dit allemaal lees, ben ik dus gewoon 100% in orde!!          Gelukkig!!
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 19:43
Embarrasseddurf het bijna niet te zeggen maar ik heb een veelvoud van deze kast
moet me in houden om niet nog meer te kopen LOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2012 om 20:54
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

zeggen jullie echtgenoten ook als je samen in een winkelcentrum loopt, nee doorlopen meis, je hebt al meer dan genoeg, neee niet waar ik heb die kleur nog niet.


Nee!!! Ondanks zijn rolberoerte mailde hij mij super lief de reclame van de aldi door :)) Hij zei "ik mijn hobby's (stripboeken verzamelen voornamelijk S&W en Asterix), jij de jouwe".  *smelt*
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 00:07
Gelukkig hebben we een ruim huis waardoor ik mijn handwerk over 2 kamers kan verdelen.
Beneden 1 kamer met een immense kast propvol handwerkboeken en borduurwerk.
Boven een kleinere kast met wol en breiboeken. Ik heb ook nog 5 grote plastieken laadbaken met elk 5 schuiven vol wol en katoen. Daar bovenop en rondom staan nog een hoop zakken met wolletjes. Ik heb me speciaal een grote paravent gekocht (5 deurs !) om die ladenkasten en  zakken uit het zicht te moffelen. Ssssttt! Niet voortvertellen. LOL
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 00:25
doen we zeker niet Dine LOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 13:24
Ik denk dat jij kampioen voorraad bent Dine ;-) *kwijl* LOL
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 16:29
Geef mij die kast maar, daar ben ik dol op!
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 18:39
Nou Esther, ik heb liever de wol, dan mag jij de kast!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 18:46
Originally posted by Annita Annita wrote:

Nou Esther, ik heb liever de wol, dan mag jij de kast!
Oké.... afgesproken Thumbs Up  Wink
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:27
ik heb een grote plastic bak voor de wol en een tas voor mijn breinaalden en een metalen bakje voor mijn haaken kleine brienaalden. ik kan het meestal niet weerstaan een bepaalde kleur mee te nemen van de zeeman. hoewel ik de laatste tijd wel kieskeurige ben geworden LOL
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 20:52
Wat heb ik dan een geweldige vent... hij is van de week nog 10 bollen wit voor mij gaan halen terwijl ik genoeg had voor 1 sneeuwvlokkendeken LOL Hij had zelfs een wikkel meegenomen zodat ik hetzelfde verfbadnummer had Tongue
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:02
Ik heb een geweldige vent, maar dit zou hij dus nooooiiit doen!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:11
Originally posted by Annita Annita wrote:

Ik heb een geweldige vent, maar dit zou hij dus nooooiiit doen!
En..... bijna 30 jaar getrouwd he Wink
Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2011
Locatie: Katwijk aan Zee
Status: Offline
Points: 772
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:33
Ben ik al geweest Esther! Al 32 jaar!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2012 om 21:37
Originally posted by Annita Annita wrote:

Ben ik al geweest Esther! Al 32 jaar!
Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns