Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kastjes voor HobbyHutje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kastjes voor HobbyHutje
    Posted: 02 Maart 2012 om 23:39
Vrienden van Anthony, (Leroy en Kimberly) hebben voor mij hele leuke functionele ladekasten voor in HobbyHutje .
Daar kan ik dan netjes de wol op kleur in leggen en alle andere handwerkspullen.
Dat ga ik dan zondag doen
Morgenmiddag gaat ie ze halen
En als ik ze heb ingeruimd, zal ik er foto's van maken. Kunnen jullie ze bewonderen  .
Oh ja en dan kunnen jullie ook zien hoe het binnen is in Hobbyhutje

Ik haak nooit af!

Back to Top
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 08:47

zijn zo handig die ladekastjes

ik heb er 6 vol wol

groetjes grietje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 08:52
Ja die zijn zeker handig  Ben er ook heel blij mee Grietje
Huhhhhh.....heb jij wol??????
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 09:02
Wat fijn voor je de kasten, dan heb je overzicht he? denk je dat je nog ruimte over zal houden hihi
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 09:12
Jolly, ik denk dat het niet genoeg kasten zullen zijn .
Maar ik heb nog anderen ook.
M'n Hobbyhutje is wel gezellig hoor Als je binnen komt heb je eerst het bakgedeelte, dus daar kun je freubelen met taartdecoratie, bakken e.d.  en achterin is het handwerk- en knutselgedeelte. Daar staat ook een bankstel en makkelijke stoelen enzo .

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 09:22
Wat fijn om een Hobbyhutje te hebben en zo gezellig om er verschillende dingen te kunnen doen, bakken,freubelen of gewoon lekker zitten
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 09:30
Ik ben er ook heel blij mee Jolly 
Weet je....het was eerst m'n Dierenwinkeltje
Ben daar mee gestopt, en wilde toch iets leuks doen met de ruimte, dus vandaar is het nu het HobbyHutje geworden
Binnenkort is de website over het HobbyHutje klaar
Ik haak nooit af!

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 10:02
ben héél benieuwd naar het  Hobbyhutje
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 10:11
Ook ik ben er erg benieuwd naar  Fijn om een leuke ruimte te hebben voor je hobby-activiteiten. Heb je lang een dierenwinkel gehad? Dat leek mij ook altijd leuk maar er is nooit wat van gekomen.
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 10:26
ik heb mijn wol in bakken van 50 liter op kleur gesorteerd en op gestapeld. Maar ik kom over 7 nachjtes bij je kijken
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 11:09

Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 11:24
Leuk, ik ben ook dol op ladenkastjes.  Volgens mij is dat een "tic" van mensen met handwerkhobby's. Het is zo gezellig om dat allemaal in te richten en vol te stoppen.

Succes ermee! 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 12:01
Ik ben al beniieuwd naar jouw hobbyhutje
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:43
De kasten zijn er 
Ze zijn echt heel mooi, en het is beuken
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 17:51
mooi, dan graag een foto van de kasten met JOU ervoor/ernaast met je nieuwe kapsel ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:38
Wat leuk, ik ben ook erg benieuwd hoe het geworden is.....in de toekomst hoop ik ook mijn eigen 'hobbyhutje' te hebben, ik zou het zo leuk vinden, scheelt ook een hoop rommeltjes inhuis, haha!!
groetjes
Iris
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:50
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

mooi, dan graag een foto van de kasten met JOU ervoor/ernaast met je nieuwe kapsel ;-))))

Morgen ga ik ze eerst inruimen Marlene, en dan ga ik foto's maken van de kasten, de handwerkhoek, de knutselhoek en de bakhoek......maar niet van mij hoor.
Jullie krijgen gelijk een harverzakking ..........ik zie er niet uit joh. Durf ook niet meer op de foto, nu ik ziek ben. Pffffffffffff.......moest vorige week een pasfoto laten maken voor een nieuwe I.D.-kaart ......wooooooooooowwww......blijf nog steeds van mezelf schrikken . Dussss.........ik heb jullie nu wel een beetje voorbereid hè voor 10 maart...........
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:58
noujaaaaaaaaaa, MAFKETELTJE...maar ik snap je wel hoor, bijna niemand plaatst hier trouwens een foto van zichzelf.......maar geneer je niet zo voor hoe je eruit ziet...wees blij dat je leeft..dat denk ik ook vaak als ik hoor of lees: wat zie je er moe uit...da's geen fijne opmerking, ook als je niet moe bent en er tóch zo uit ziet ;-((( maar we leven nog, hoeraaaaaaaaaaaaa !!!! Alla, laat dán de kastjes maar zien morgen ;-))))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 23:05
Dat doe ik hoor 

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns