kat niet thuis gekomen |
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | |
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 21:31 |
|
is hij al terug?
ik hoop het zo voor je. |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 22:36 |
|
Hij is terug
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ik zal je vertellen hoe . Ik wou
deze morgen naar dierenartsen bellen in de buurt om te zeggen dat mijn katertje
kwijt was , al 2 dagen en 2 nachten . Zei er eentje dat ze een katertje hadden
binnengebracht dat beantwoorde aan mijn beschrijving . Ik als een gek op de
fiets en ja hoor hij was er . Ik was dolblij dat hij terecht was . Hij was in de
nacht van zaterdag op zondag aangereden door een auto en die mensen hadden hem
naar de dierenarts gebracht . Hij bloedde uit zijn mond en zijn neus en was
helemaal versuft . Had ook wat oppervlakkige wondjes aan zijn poten , maar alles
is nu ok met hem . Hij zat daar zo verloren in een hoekje van de ren waar hij
inzat en toen hij me hoorde kwam hij huilend naar mij toegekropen . zo
lieffffffffffffffffffffffffffffff Dus je kunt u voorstellen dat ik de betaling van zijn verpleging en
overnachtingen er graag bijnam . Hij is gezond en terug thuis waar hij moet zijn
.
![]() Hopelijk heeft ie zijn les geleerd en gaat ie niet
meer naar de straat toe , ik kan hem onmogelijk binnen houden als de andere wel
buiten mogen e .
allemaal heel hartelijk bedankt om me te steunen we hebben een heel weekend naar hem op zoek geweest en meneerke was ondertussen lekker op visite bij de dierenarts ![]() Ben dolgelukkig dat mijn beestje terug is en dat ik hem weer kan knuffelen . Hij ligt hier te ronken naast de pc ![]() vriendelijke groetjes van mezelf en pootje van Luca |
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 22:47 |
|
a gossie, wat sneu!
maar wat fijn dat hij terug is! gelukkig maar. en wat goed dat deze mensen hem naar de dierenarts hebben gebracht. nou heel veel beterschap met Luca, en vertroetel hem maar lekker! |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 22:52 |
|
o wat fijn dat deze mensen hem in ieder geval naar de dierenarts hebben gebracht. ga hem maar lekker verwennen |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 23:11 |
![]() rechtse is Luca ![]() hier waren ze nog maar een 2 maanden , maar zet er een foto bij van zijn zus (zazou) hem krijg ik hier niet op hahahhah hij wilt niet ![]() hij trekt er hard op , alleen heeft zazou langer haar allebei gevonden in plastieken zak bij de dijk , was dichtgebonden ik heb ze grootgebracht , waren maar 5 weken zijn men kindjes |
|
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 23:21 |
|
wat een mooie beestjes!
het linker poesje lijkt erg op die van mij toen ze ook zo klein was. haar heb ik ook zelf groot gebracht met de fles vanaf 2,5 week. er was geen mama bij, het asiel heeft de moeder bij de kleintjes weggehaald, want ze was veel te gestresst, zo erg dat ze niet meer omkeek naar haar kleintjes waardoor er zelfs 1tje is doodgegaan. ik heb deze meid samen met haar zusje opgevangen als pleeggezin voor het asiel. maar ik kon mijn kleine meid niet meer laten gaan! wat erg dat mensen zo met dieren omgaan, daar breekt mijn hart van... |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 23:38 |
|
ja Petra , mijn hart breekt ook hoor van zoiets .
Ik heb al 30jaar katten , niet eentje maar steeds 3 of 4 . Heb in mijn hele katteleven 1 katje gekocht , de andere waren ALLEMAAL gevonden beestjes aan hun lot overgelaten ![]() En als rasechte kattenfreak nam ik ze altijd binnen , soms tegen de zin van mijn man omdat hij vind dat ik er altijd zoveel verdriet van heb als er eentje wegvalt . ![]() ![]() ![]() Voor de moment heb ik er 4 . Luca en Zazou 1 jaar van 5 mei Filoe 3 jaar van 20 dec Dicky 11 jaar van 15 mei heb verleden jaar er 2 moeten afgeven , waren allebei 12j ergggggggggg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ja ik hou van katten en kan ze niet missen ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Rietepetietje
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 23:49 |
|
oooooooooo linda wat een opluchting!!!!!!!
natuurlijk neem je de kosten er dan graag bij hè ik ben super blij dat luca weer veilig en wel bij u ligt te spinnen! prachtige foto's ook trouwens groetjes en dikke knuufel voor luca riet |
|
|
leef vandaag, niemand beloofd morgen
|
|
![]() |
|
chantalmv2
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 07:18 |
|
ach wat fijn dat hij er weer is, wel geschrokken natuurlijk arm ding aangereden. hopenlijk herstelt hij snel.
|
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 08:20 |
|
Linda, hopelijk is luca spoedig weer beter, geef luca een dikke (voorzichtige) knuffel van mij |
|
![]() |
|
smimske
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 08:26 |
|
Oh Linda...wat ben ik blij voor je dat Luca terecht is!!
|
|
|
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 10:05 |
|
Fijn dat hij weer terecht is, hele opluchting
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
wiepie
Duizendpoot
Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 10:06 |
|
Wat fijn dat ie terecht is. Kun je de mensen nog bedanken
die hem bij de dierenarts hebben gebracht? |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 10:26 |
|
Ik ben zo blij dat hij terecht is ,en het zijn schatjes van katjes |
|
![]() |
|
amandel
Hobbyguru
Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 10:48 |
|
Wat fijn dat hij terug is, en zo te lezen is hij weer bij jou in goede handen. Wel zielig dat hij is aangereden, maar gelukkig zijn er toch nog aardige mensen geweest die hem naar de dierenarts hebben gebracht. Wat een schattige poesjes heb je, groetjes irene
|
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Fien
Hobbywonder
Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 11:54 |
|
Ben zo blij voor je! Ik heb er zelf nu drie, waarvan een die van niemand was....??? en een chronische hartklacht bleek te hebben (dagelijks medicijnen waren blijkbaar te veel moeite of duur) Maar gelukkig zijn er ook de mensen die Luca naar de dierenarts brachten en de mensen op dit Forum die begrijpen hoe je met dieren omgaat! Nogmaals ben heel blij voor je (hopelijk heeft hij z'n les geleerd-misschien was hij nog niet lang gecastreerd en houden de hormoontjes er mee op.....). Kopje van mijn katten voor Luca, En van mij groetjes voor jou
(en ik hoop de patroontjes voor Rita gaan lukken, vrijdag). |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 12:55 |
|
oh wat fijn dat hij weer terug is!
Geniet er maar weer lekker van en hoop dat hij gauw verder opknapt. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 13:04 |
|
Hè wat een opluchting. Hoeveel katten je ook in huis hebt, die ene die er niet is, mis je.
Wij hebben er maar twee op het moment, ze gaan ook zo goed met elkaar om, dat we maar even niet aan een derde beginnen. Het zijn bij ons ook de kindjes, dat wil zeggen, de jongste, die 6 is maar denkt dat ie een kitten is. De oudste van 10 is ons vriendje. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 14:20 |
|
Wat fijn dat kattenbeest terug is. Wat zullen jullie in de rats hebben gezeten. Wel enorm sneu dat het diertje is aangereden. Gelukkig wel goede mensen om het dier naar een arts te brengen (zie vaak genoeg dat ze aan de kant van de weg worden achtergelaten met alle gevolgen van dien...).
Ik hoop dat kattenbeest goed opknapt en het uit zijn koppie laat om weer een groots avontuur aan te gaan Zelf ben ik een enorm hondenmens. Wat ik niet begrijp is dat mensen een kat nemen als huisdier en vervolgens het dier alleen maar buiten laten. Buren van mijn hebben een eigen bedrijf en hadden een kitten wat met een paar maanden (het was een hompie van nog geen 20 cm) buiten liep. Dus ook in mijn tuin. Inmiddels had ik het dier geadopteerd als fosterparentskat, ze sliep in huis en kwam geregeld kado's brengen Nu woont ze weer fulltime bij de eigenaren.Ik zie steeds meer in mijn (nieuwbouw)wijk verwaarloosde en verwilderde katten rondlopen. WAAROM?? Dat een kat zijn wandelingetjes nodig heeft begrijp ik volkomen maar je neemt het dier toch voor de gezelligheid? Dus als huisdier dat een diertje ook genoeg en meer dan geregeld binnen in huis is? Wie kan een hondenmens dit uitleggen? |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 Mei 2011 om 15:39 |
|
oohh wat ben ik blij dat die mensen hem naar de D-arts hebben gebracht........... ..zelf heb ik ook een mishandelde poes, door mijn kleindochter via marktplaats gekocht, toen ik ermee naar de D-arts ging om haar na te laten kijken was er echt van alles mis,zelfs de snorharen waren afgeknipt.........
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |