katoen bij de wibra |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Februari 2011 om 08:22 |
Ik was gisteravond voor sluitingstijd bij de Wibra.
Ze hebben weer katoen. Wit Zwart Donkerblauw Aquablauw Paars Licht roze zacht geel. er zit alleen wel minder in 50 gram 125 meter voor 1.69 Er zit wel een beetje glans over |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bij ons hadden ze het vorige week ook weer.
ze zouden deze week nog wat binnen krijgen maar ze wist niet welke kleuren en nog bij kwamen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik heb het eerder eens gekocht maar het beviel me niet zo goed. Het splijt gauw en ik vind het resultaat niet zo mooi. Maar misschien hebben anderen andere ervaringen?
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Is dit het Nova garen?
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Ja het is Nova katoen.
|
|
|
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
hier in zutphen bij de wibra was maar 1 hokje vd kast
gevuld met katoen. hopelijk komt er nog meer en meerdere kleuren. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Hallo allemaal,
Hoe bevalt jullie het Nova katoen? Ik heb er eerder dit jaar eens een bolletje van gekocht, maar ik vind het maar niks... Het splijt en ik krijg het niet netjes... Met de wol van de Wibra haak ik wel veel. Dat geeft een mooi resultaat vind ik... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Mij bevalt de Nova katoen ook niet zo goed. Ik vind de acryl van Wibra (Saskia) wel heel fijn om mee te werken. De wol van Wibra ken ik niet.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik heb wel een paar bolletjes Nova liggen van vorig jaar nog, maar daar heb ik nog niets mee gedaan. Ik werk zelf heel graag met de Saskia en Ella van de Wibra en de Royaal en Soft van Zeeman. En de Lisa van de Action is ook wel goed te doen vind ik
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
het splijt idd wel maar dat went eigenlijk heel snel (net
als bij de ella). ik vind het prettig om mee te haken gebruik ook wel saskia en royal vd zeeman. maar vind katoen het mooiste en dan is dit een goed alternatief voor de dure catania. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Ik heb ook liever de katoen dan acryl. Het blijft mooier en pluist niet. En je raakt er wel aan gewent dat het splijt. Soms werkt het ook als je een andere haakpen gebruikt. Die iets minder puntig is.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |