Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Katoengaren bij de Lidl

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Katoengaren bij de Lidl
    Posted: 15 Januari 2014 om 17:35
Vanaf morgen liggen er bolletjes katoengaren bij de Lidl. Het merk is Crelando. Heeft iemand hier ervaring mee?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 18:55
Alleen met kopen, ik kan me niet herinneren hoe het werkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 18:31
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Alleen met kopen, ik kan me niet herinneren hoe het werkt.

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2014 om 18:46
heb de katoen gekocht, ff n paar steken gehaakt, het is te doen en zeker voor die prijs!
is een beetje onregelmatig en niet zo mooi al cantania, maar voor een huis tuin en keuken werkje goed te gebruiken,
voor bv die mooie rozentas die bij creaties gaat zou ik persoonlijk voor cantania gaan
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2014 om 09:25
Ik heb gister een aantal kleuren gehaald. Het ziet er idd niet zo mooi uit als Catania. Helaas geen lichte glans. Maarja, wat wil je voor die prijs. Net wat je zegt Breienmaar. Leuk voor huis, tuin en keukenwerkjes. Ik denk dat ik er onderzetters van ga maken
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns